Cal219

Seiko overgenomen van @Cal219, alles vriendelijk en probleemloos verlopen.
Zeker een aanrader! :+1:

1 like

Deze week een Tag Heuer overgenomen van @Cal219. Het horloge is in een onberispelijke staat met alles erbij.
Leuk om een forumlid zo te ontmoeten. Met een kop koffie hebben we het natuurlijk over horloges gehad. en wat uitleg over de amplitude van ‘mijn’ nieuwe horloge op de timegrapher.

Snelle en prettige communicatie, flexibel met afspreken. Cees is een aanrader!

1 like

Ruildealtje gemaakt met Cees @Cal219

Top verpakt, vlot geleverd en een schitterend horloge!

Aanrader!!! :smiley: :ok_hand: :ok_hand:

1 like

Afgelopen week een mooie Hamilton van Cees @Cal219 overgenomen. Dit was een plezierige ervaring. De deal was snel gesloten. Daarnaast was het horloge bombproof verpakt en was de communicatie zeer prettig. Al met al een aanrader om zaken mee te doen!

1 like

Mijn Seiko Fugugeshiki verkocht aan @Cal219. Erg prettig contact, wat zo’n deal toch extra leuk maakt

1 like

Band overgenomen van @Cal219 Weer een snelle deal… overeenkomstig met mijn eerdere deals met Cees. Top en tot de volgende :ok_hand:

1 like

Er is net een horloge binnengekomen van Cees (@Cal219). Bomproof verpakt en snel verzonden. Van mij krijgt ie een duim omhoog :+1:

1 like

Gisteren een horloge overgenomen van Cees aka
@Cal219,
Ontzettend aardige en vriendelijke HFer en naast een faire deal, ook gewoon een leuk gesprek gevoerd.

Cees is een aanrader en zal zeker weer zaken doen met Cees indien dit zich voordoet.

1 like

Waarom wacht ik eigenlijk met de beoordeling tot het gekochte horloge binnen is?
Zoals de vorige keer weer een zeer mooie en sympathieke deal met Cees aka @Cal219.
Aanrader blijft hij :+1:t4:.

1 like

Horloge geruild met @Cal219, zeer vlotte communicatie, leuke babbel tijdens een kop koffie op toffe locatie, was ook mooi meegenomen.
Volgende keer is de koffie op mijn kosten :+1:

1 like

Een hagelnieuwe Tissot van Cees @Cal219 overgenomen. Snelle verzending, erg goed verpakt en prima communicatie. Bedankt Cees!

1 like

Afgelopen week veel contact gehad met Cees. Hij wilde graag mijn Submariner overnemen en na veel overleggen zijn we er uit gekomen.

Onwijs prettig en snel contact gehad en voordat hij op locatie was, gaf hij aan hoe laat hij er ongeveer dacht te zijn.

Samen een bak koffie gedronken en het voornamelijk over horloges gehad.
Kwa contact en netheid natuurlijk een dikke 10!

Onwijs veel plezier met je horloge en we spreken elkaar via het forum vast!

3 likes

Cees heeft m’n SKX overgenomen, snel en duidelijk contact, snel een overeenkomst en alles netjes zoals afgesproken. :slight_smile:

dikke aanrader!

1 like

Een fantastisch mooie Certina Ds1 overgenomen van @Cal219 perfecte afhandeling. Super verpakt (waaronder waterbestendig, geen overbodige luxe met dit weer). Top ervaring! Enorm blij met de NA 10/10!

1 like

Leuke deal en prettige babbel over horloges met @Cal219 . Super aanrader.

Bedankt

1 like

Seamaster verkocht aan @Cal219. Soepele overdracht, fijn persoon en een leuke gesprek over horloges. Helemaal top!

1 like

Horloge gekocht van @Cal219. Als alle deals zo gingen was de wereld een betere plek. Alles van communicatie tot het verzenden van het horloge was perfect. Je kan met een gerust hart van @Cal219 kopen.