Vandaag een mooie Astron binnen gekregen van @Cal219.
De staat is mooier dan beschreven en hij heeft grote moeite gedaan om hem volledig bombproof te verpakken.
Hartelijk dank Cees!
Altijd een fijne ervaring met Cees, dit is nu de 3de keer dat hij mij een mooie deal gunt.
Cees is een heer en fair en square, zijn horloges zijn zoals omschreven (eigenlijk mooier dan omschreven is mijn persoonlijke ervaring).
Qua smaak zitten we op dezelfde golflengte dus het zal er in de toekomst zeker weer van komen dat we elkaar treffen voor een mooie deal en een goed gesprek.
Cees volgende keer een mooi glas op mijn kosten
Hi allen,
Ik heb een horloge gekocht van @ Cal219. Hartstikke tevreden: 1. Super faire prijs
2. Precies is beschreven staat
3. Zeer degelijk verpakt en keurig op de hoogte gehouden van de verzending.
Aanrader!
Horloge verkocht, hele prettige goede communicatie, alles helemaal prima verlopen en enthousiast bericht bij ontvangst. Top!
Zojuist @Cal219 ontmoet voor de aankoop van een Seiko Astron. Supervriendelijke man en het horloge is in uitmuntende staat. Top ervaring dus!
Een week geleden Cees aka @Cal219 ontmoet en zijn Oris big crown propilot chronograph overgenomen. Cees was zo vriendelijk contact met mij te zoeken voordat hij het horloge te koop aanbood op het blauwe gedeelte of elders, omdat hij gelezen dat ik op zoek was naar dit horloge. De berichten via horlogeforum waren duidelijk en voorzien van veel detailfotoās. Een afspraak was snel gemaakt en na een prettig gesprek was de deal snel gemaakt. Al met al een zeer prettige aankoop ervaring.
Mn tweede horloge van Cees overgenomen.
Nog t zelfde merk als vorige keer ook.
Super goede staat, compleet, met een lekker bak koffie er nog bij ook.
Fijner dan dit wordt de hobby niet.
Topper