Calvin klein horloge

Beste leden,

Op watch2day staat dit calvin klein horloge swiss made. Nu is mijn vraag heeft iemand ervaring met dit merk?b

Groetjes

Ja ik ken het merk, ze maken best redelijk goede onderbroeken.

18 likes

Als ik jou was zou ik dit horloge over slaan en even door sparen voor een kwalitatief beter horloge, bvb een horloge van Armani of tommy Hilfiger.

Naar mijn mening is Calvin Klein kwalitatief een beter merk dan bijvoorbeeld Armani. Een Calvin Klein horloge is Swiss Made en er zitten dan ook ETA-uurwerken in.

En daar heb je geen gelijk in,
Ik citeer:

A Swiss watchEdit

In sum, a watch is considered Swiss whose movement is encased in Switzerland and whose final control by the Manufacture d’horlogerie takes place in Switzerland.

Dit betekend dat het uurwerk wat er in zit geassembleerd kan zijn in China, waar mijn vermoeden ook naar uit gaat omdat nergens een type nummer van het uurwerk vermeld staat op het web.

Als er geadverteerd wordt dat er een ETA uurwerk inzit, mag ik toch aannemen dat er geen chinees uurwerk inzit.

Als Matjejorr het een mooi horloge vindt, moet ie het gewoon doen.

De bandaanzet is in elk geval wel apart.

Er wordt alleen nergens vermeld dat er een ETA uurwerk in zit. Er wordt geen merk of caliber genoemd in de aanbieding. Lijkt mij dat hier een Ronda Quartz “Swiss Parts” wordt gebruikt, anders mogen ze ook geen Swiss Made op de dail zetten.

Ja precies! Zwitserse onderdelen geassembleerd in een lage loon land.

Ik vind vooral hun vrouwelijke modellen interessant!

1 like

Ieder zijn ding, als jij damesondergoed wil dragen :fearful:

2 likes

Pak eerst even een kop koffie en lees mijn berichtje dan nog eens…:wink:

Had ik al, de vrouwelijke modelletjes van hun ondergoed…

1 like

Ja heb er een paar geweldige onderbroeken van. Schoenmaker blijf bij uw leest den ik dan!

Nee. Geen insinuaties. Ligt te veel voor de hand. :wink:

1 like

De horloges en sieraden van Calvin Klein zijn onderdeel van de Swatch Group, er zitten dus ETA uurwerken in.

Een gerenomeerd horlogemaker Ron Sonders is ook officieel service Centre voor CK. Dus mocht er ooit iets zijn heb je in ieder geval een goed service adres

Bedankt voor jullie tips. Denk dat ik het horloge maar oversla

Ik denk dat het verstandig is even rustig rond te lezen en je te verdiepen in de techniek en merken. Zo kom je vanzelf op een punt waarbij je een keuze kunt maken.

In ieder geval succes.

Sorry, Calvin Klein, nooit van gehoord.

Is dat die acteur uit a fish called wanda???