Vorige week een mooie TagHeuer overgenomen van @camarofrank. Voor de tweede keer met hem gehandeld. Net zoals de vorige keer keurig geregeld. Na de verkoop nog een extra discount gekregen omdat er een klein verschil in zijn topic stond. Keurig geregeld Frank.
Deze week een Oris Meistertaucher verkocht aan @camarofrank. We waren het binnen een mum van tijd eens en de deal was dus snel beklonken! prettige communicatie, snelle betaling, kortom een aanrader!
Bedankt!
Vandaag heb ik een horloge overgenomen van @camarofrank. Verkoop verliep vlekkeloos: goede communicatie en gezellige ontvangst. Dank! Van harte aanbevolen!
Bedankt Martin en insgelijks hoor! Topper!
Leuk horlogedoosje overgenomen van Frank. Prima prijs, nette verzending en prettig contact. 5 pleesjes voor @camarofrank
Jij ook bedankt voor het vertrouwen en snelle handelen. Jij krijgt ook 5 camarofrankies.
Hamilton psr gold van Frank overgenomen.
Vlotte communicatie, snel en goed verpakt verzonden.
Ik kan @camarofrank zeker aanbevelen.
Zoeyenbas handelt snel en correct af! Bedankt voor het vertrouwen.
Recent een zwart leren bandje overgenomen. Vlotte, goede maar vooral prima communicatie. Prettig zaken gedaan
@camarofrank heeft een Seiko van me overgenomen. Hij is duidelijk en to the point in PB’s, vriendelijk en stipt op tijd bij het ophalen.
Aanrader, prettig zaken doen! Geniet van (het geven van) het horloge.