Camel Active horloges?

Hallo allemaal,

Ik ben pas geleden het horlogemerk Camel Active tegen gekomen. Ik vind dat dit merk wel mooie horloges heeft. En er staat ook bij dat ze Swiss Made zijn. Maar ik wil wel eerst zeker weten of ze echt zo goed zijn. Heeft iemand van jullie misschien ervaring met horloges van dit merk? Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

als ik het me goed herinner zitten er eta werken in.

Volgens mij ook. In ieder geval de types met automatisch uurwerk. Mijn eigen Kameel heeft in ieder geval een Eta 2824. Net als de klok zelf onverwoestbaar…

groet,

Dick V

ja, weet het eigenlijk wel zeker. Met zo’n grote metalen plaat over het werk heen. Vind het altijd saaie werken om te zien.
Maar verder zijn het wel goede horloges.

Ja, ervaring mee. Prima horloges voor casual, outdoor, vakanties etc.

Bedankt voor de reacties allemaal:)

Ik denk dat ik binnenkort dit horloge ga kopen

Maar het is wel jammer dat dit horloge niet mechanisch is:(

Mooie klok! Zelf laatst een Camel Active CA5442BLB uitgezocht. Eerst had ik een Vostok gekocht bij Wereldhorloges.nl, maar daar waren de nodige problemen mee, zij waren zo netjes om (bij uitzondering) het horloge in te ruilen tegen een Camel. De quartz uurwerken zijn overigens van Ronda. Loopt super op tijd, enkel de band die erbij hoort is nogal groot, daarom een nieuwe band gekocht bij bands-4u. Veel plezier ermee.

:slight_smile: mooi ding hoor