Dat vind ik eigenlijk best goedkoop, ik betaalde voor de mijn rond de duizend gulden in 1996, en was niet eens de duurste toen.
Ik vond het echt leuke horloges!
Deze draag ik nog af en toe, in ‘96 gekocht. De lederen en stalen band en het bekende blik heb ik er ook nog bij.
mooi horloge btw
hallo , heb hier nog een exemplaar die al jaren in de kast ligt, en eigenlijk nooit gedragen geweest ( nieuwjaarsgeschenk …was uiteindelijk niet mijn man zijn dada , loll ), batterij moet ondertss vervangen worden , …mss hier nog liefhebbers die het uurwerk wensen over te kopen . indien interesse hoor ik het wel , groetjes sophie
Al verkocht?
Niet echt #vintagefriday, maar een paar van mijn eerste horloges.
Geïnspireerd door een chat op de RedBar Amsterdam appgroep, ging ik in wat oude dozen kijken en vond de twee oudste horloges die ik nog heb.
Deze Camel Trophy Green Belt en Swatch Irony chronograaf waren de horloges die mij door mijn middelbare school- en universiteitsdagen hebben geholpen.
Ik ga wat nieuwe batterijen halen (en een nieuw bandje voor de Swatch) en kijken of ik ze weer in de collectie kan opnemen.
Leuk jeugdsentiment!
Kijk eens in die metalen doos, mogelijk zit er een sticker van Camel Trophy onderin, onder de plastiek.