Camel Trophy

Voor liefhebbers van CT horloges goed nieuws. De site waaronder heel veel info te vinden was en toen uit de lucht ging heb ik terug gevonden. Hij is nu te vinden onder de naam:

https://www.cameltrophyportugal.com/mirrors/ct-watches.co.uk/index.html

2 likes

Het is alleen jammer dat de site verder niet bereikbaar is, alleen de home lijkt actief.

En www.ct-watches.co.uk is overgegaan naar een Poolse horlogeverkoper.

Grappig, er staat een soort van tracker onderaan het home scherm.

Vandaag mijn Masterpiece om de pols, al zie ik net dat de datum nog niet goed staat. Zo even goed zetten.

4 likes

Wat een prachtig horloge. Naast een meesterwerk ook een historisch 'document"

1 like

Voor mij begon het ooit met een CT, die eerste is compleet opgedragen en later kocht ik deze. Ben er nog steeds gelukkig mee.


Deze blijft voor mij ook een favoriet!

1 like

Moet ik hierbij denken aan sigarettwn

Yes, brengt me helemaal terug naar de tijd dat ik vol bewondering keek naar zo een Landrover in Camel Trophy uitrusting in het winkelcentrum.
Die stond er voor promo doeleinden en maakte indruk op mij als tiener.

1 like

Hahaha ja ik ben 19 dus rook reclames was een no go hellaas vond ze wel leuk

Ja, als 47 jarige ben ik groot geworden met rokende filmsterren, Lucky Luke rookte nog. Marlboro, Camel, Pall Mall deden niet aan kleding.

Roken op restaurant, in de trein en op bureau was kl.t.g genoeg toegestaan.

1 like

Linkt me zo raar maar kan bedt fijn zijn

Zelfs nog in het vliegtuig meegemaakt. En dan op verjaardagen die glaasjes met sigaretten. Naast dat je de drankjes die de ooms en tantes dronken in huis haalde, zorgde je ook voor voldoende rokertjes.

Welk jaar was dat?

Ik heb thuis ook nog een CT liggen maar batterijtje is leeg en ik krijg de achterkant niet open. Ook de dame bij Lucardi lukte het niet, binnenkort maar eens een echte juwelier proberen.

1 like

1988 vloog ik voor het eerst en ik leerde mijn vrouw kennen in 1996 en toen volgens mij ook nog. Daarna veel met de auto rond getrokken en toen wij weer weg gingen met onze kinderen was het al rookvrij (gelukkig).

1 like

Allereerst: Leuk dat je dit topic gestart bent ! @georgescholtes

In 1996 deze gekocht. Met lederen en stalen band in het bekende gele blik.
De alarmfuncite werd dagelijks gebruikt. En veel bestemmingen bezocht met deze superchrono als vast vakantie horloge.
Het was mijn eerste “serieuze” horloge.
Jaren later kwam mijn eerste automaat. Waarna
deze mijn vlakantie horloge bleef.
Inmiddels helaas geen draagtijd meer. Binnenkort weer is een nieuwe batterij laten plaatsen.

3 likes

Wow!! Gave klok.

1 like

Dankjewel! Nog steeds blij mee. Ik ga hem ook weer is dragen.

1 like

Deze is echt heel gaaf!

1 like