al jaren ben ik een vrij passieve genieter van het forum, lees veel en post weinig.
nu echter ben ik zeer gecharmeerd van de limited en met name van versie nr.5!
de limited dit jaar springt eruit door gewaagdheid en anders-dan-anders-zijn.
reden temeer om te kiezen voor een niet doorsnee wijzerplaat.
de meeste reacties die ik lees zijn echter voor de (ook mooie, daar niet om)
toch 'n beetje 13-in-een-dozijn wijzerplaat uitvoeringen.
omdat de photoshop, met alle respect, niet een realistisch beeld geeft van het mogelijke eindresultaat hierbij wat voorbeelden van bruine wijzerplaten.
zie en oordeel zelf, en breng daarna je stem uit voor optie nummer 5!
Grappig, zo’n actie .
Ik doe niet mee met deze limited en vind dat ik dan ook niet moet stemmen.
Maar in gedachten stem ik op nr. 5: bij nader inzien vind ik die het mooist.
Jammer dat het een achterstevorenklok is
Dus: mijn virtuele stem heb je.
Wat jij nu post is echt bruin. Die fotosoep is meer melkchocolade-bruin. Dat laatste vind ik niet echt mooi. Het hangt dus bij bruin heel erg van de tint bruin af of het wel of niet mooi is. Datzelfde geldt overigens ook voor een aantal van de andere kleuren.
Vandaar dat ik ook vroeg of het mogelijk is om voor aanschaf foto’s van de eerste exemplaren te zien. Dat was echter niet mogelijk, dus dan stem ik liever op een ‘veilige’ kleur.
Ik vind bruin ook een erg mooie kleur voor horloges. Heel chique en ook niet zo standaard. Ik doe echter niet mee aan de limited (voornamelijk omdat ik het geld er niet voor (over) heb), dus ik vind niet dat ik erop moet stemmen.
Grappig, zo’n actie .
Ik doe niet mee met deze limited en vind dat ik
dan ook niet moet stemmen.
Maar in gedachten stem ik op nr. 5: bij nader
inzien vind ik die het mooist.
Jammer dat het een achterstevorenklok is
Dus: mijn virtuele stem heb je.
Hoe sympathiek je aktie ook is, is het niet verstandig. Stel dat versie 5 niet populair is (stel, ik zeg niet of het zo is) maar door je campagne wel de meeste stemmen krijgt? Als we dan tot verkoop overgaan en bijna niemand wil het kopen, zou dat betekenen dat de Limited niet haalbaar is en dus niet doorgaat.
beste allen,
uiteraard is dit 'n actie met een knipoog!
bij verkiezingstijd horen immers campagnes, toch?
wel vind ik dat de photoshop geen recht doet aan het mogelijke eindresultaat.
op de website van Azimuth is te zien wat het resultaat kan zijn:
voorts ga ik er maar van uit dat eenieder sterk genoeg in z’n schoenen staat om te stemmen op wat hij/zij zelf mooi vindt.
beetje leven in de brouwerij kan trouwens geen kwaad…
groet, frank.