Campinglife

Biertje, meissie aan het koken, auto als anker voor de luifel en marinemaster om de harige poot. Leven als een god in Frankrijk :smile:


16 likes

Ieder zijn ding! Ik heb onlangs mijn laatste glamping ervaring gehad en dat wordt niet meer herhaald! Wat een horror!

Corvee hadden we op de middelbare school!

6 likes

Fijne vakantie en je hebt zo te zien beter weer dan wij hier. Blijft mooi zo’n MM300.

2 likes

Niet vergeten het touw van de auto los te halen, als je boodschappen gaat doen. Een kennis van mij vergat dat wel en de halve tent kwam achter hem aan.
Fijne vakantie.

4 likes

Niet vergeten het touw van de auto los te halen, als je boodschappen gaat doen. Een kennis van mij vergat dat wel en zijn vrouw kwam achter hem aan.
Fijne vakantie.

1 like

Mazzelaar :frowning: Wegens verhuizing niet in de zomer op vakantie. Vorig jaar in Zuid Frankrijk elke dag 27 graden gehad…

The good life! Geniet er van!

1 like

Wij zijn zo vaak weggeregend, dat we maar niet meer gaan k®amperen. Je weet nooit wat het weer wordt. Nu maar met Booking.com, Airbnb en FeWo direkt wat zoeken

Wil je NOOIT meer je luifel aan je spiegel vastmaken! Waarom denk je dat zo’n auto roofrails heeft? :smile:

4 likes

Het leven kan zo simpel zijn…Geniet ervan!

1 like

Hier in zuid Tsjechië vandaag 34 graden.
Straks onweer.

Elf.

:slight_smile: geniet er van!!!

Gewoon kopen!! :wink:

Is al geregeld :slight_smile:

1 like

Veel plezier!
Ik moet nog 1 weekje wachten :tent:

Ziet er gezellig uit, prettige vakantie !

Lekker ontspannen met de MM. Love it! Enjoy @bouke

1 like

Waar is trouwens die lekkere chick van campinglife? :wink:

Hier is ze…staat even jouw auto te wassen.

7 likes

zeg je vrouw eens dat ze terug gaat naar de skottelbrai