Candide goes vintage: Longines 8490-1

Gast! Jij zei dat je graag aan de Rollies zou gaan modden, en zelfs met een bovenmodaaltje is dat geen grappenmakerij voor dagdagelijks.

Ik doe niet alsof je een soort van clochard bent, in een kartonnen doos, achter het station… Rustaaaagh.

2 likes

Patser :wink:

Hahaha! Bier, pizza en Seiko onderdelen. Vet high class man :upside_down_face:

Qua looks komt die vogelverschrikker anders een heel eind :smile:

6 likes

Wie niet, in dit gezelschap? :joy:

2 likes

Het leventje

6 likes

Hey hey! Rustig aan. Niets mis met bier, niets mis met pizza, en al helemaal niets mis met Seiko

Welkom bij blauw, mooie aanwinst :call_me_hand:

5 likes

Zeker niet, maar om dat nou ‘high class’ te noemen… :joy:

1 like

Daar kom jij nog wel eens op terug als je uiteindelijk een vintage LordMatic of King om de pols hebt :star_struck:

2 likes

Zelden een horloge gezien waarbij de sub-second zo goed staat. Stel dit horloge voor met een centrale second hand en hij is meteen veel saaier.

1 like

Haha ik was te snel, het ging om de Seiko onderdelen.

Ik ben zelf ook in de markt voor een mooie vintage Seiko. Deze:

3 likes

Kijk, dat doet me goed. Het Seiko gevoel moet groeien, maar begrijp dat dit bij jou het ‘kopjes geven’ stadium al voorbij is :+1:

2 likes

Ho ho. Als ik met m’n SARB op leder een mooie gouden Carolus Cuvée van de Keizer Blond zit te drinken bij m’n versgemaakte pizza met volle, zachte tomatensaus, parmezan, een lichtrokerige prosciutto crudo en wat rucola is dat dikke high class.

2 likes

hier was ik al afgehaakt voor wat betreft:

daar verandert geen hammetje of biertje meer wat aan :wink:

ah, daar heb je onze Brabantse hipster.

Mooi hoor deze Longiness , maar als we het over Vintage hebben is dit natuurlijk een erg veilige keuze.
Ik wil smerige patina, rammelende stalen banden , afgeknauwde wijzers, en knarsende tandwielen bij het opwinden zien voor je volgende NA. :wink:

5 likes

klopt, rustig aan beginnen :upside_down_face:

2 likes

Nee gewoon volle bak erin, ik heb nog wel een krakende Poljot voor je liggen, puur karakter :blush:

2 likes

Die Poljot Dugena? Op een serieuze noot: die Dugena wil ik wel. :kiss:

1 like
7 likes

:joy:

1 like

Prachtige aanwinst Ide :ok_hand:t2: :ok_hand:t2:

1 like

Wauw
Waar is die subdial voor?

1 like