Ik zorg er goed voor Ide. Dat zal ik ook voor je Damasko doen.
haha!
en voor mijn Hamilton ook zeker?
Gelukkig heb je je Damasko weer terug (voor zover ik weet). Die is namelijk wel erg gaaf
Yup
Haha, weer genieten!
blijf lekker plaatjes spammen, ik vind het mooi! (de squale wint het van de drie)
Heb zelf nog geen duiker, al zal dat binnenkort veranderen .
Thanks voor de eyecandy Ide.
Gr.Wander
Blijft een mooi ding!
De Squale blijft een topper, maar de blauwe kleur is mij iets te zomers. Monster is ook erg gaaf, zeker in die prijsklasse. Steinhart doet me om 1 of andere reden niks.
De Steinhart is wel gaaf!
Dus blaas die ‘stof’ mijn kant maar op!
Ik zie wat kleurverschil tussen de plaat en de bezel-inlay van de Squale.
Is dit ook zo of is het de lichtval?
Grt.
We zien ze wel weer te koop komen
O nee, ik moet juist minderen, die Seiko is wel geef gaaf.
Ja, Squale is leuk. Maar LE Monster vind ik toch het leukst van het stel. Zou ik lekker houden, zeker nu Seiko helemaal is gestopt met productie van het Monster.
ja, dat
haha!
Alledrie bijzondere horloges! Ik zwem denk ik tegen de meute in (No pun intended), maar ik vind die Squale het minst mooi. Die Seiko is wel tof, hoewel ik de armband niet kan waarderen. Op NATO is het wel topper!
Maar die Steinhart, daar heb ik wat mee. Jammer dat ze dezelfde bracelet gebruiken voor heel veel modellen, maar wat een gaaf ding zeg. Is dit wel een origineel ontwerp van ze of is deze ook “afgekeken”? Zo ja, waarvan?
Het is een allegaartje van duikhorloge stijlen en heeft wellicht een vleugje Pelagos (titanium duiker).
Wel een geslaagd allegaartje
De lumen van de Steinhart is echt fantastisch! Zo’n horloge zou ik al dragen puur als avondhorloge, mooie samenstelling!
Nice, mijn voorkeur gaat uit naar de Steinhart.
Zeker, erg mooi, die Steinhart OTP. Is dit degene die een tijdje hier te koop stond? Ik had erg veel last van trigger itch maar heb me ingehouden… goed om te zien dat 'ie naar een liefhebber gaat en wie weet weer kans bij de volgende flipperronde
Het valt mij nog mee dat hij er inmiddels al niet op staat.