De Squale 1521 Ocean Blasted
De Seiko Monster Limited Edition
en de Steinhart Ocean One Premium Titanium 500
De Squale 1521 Ocean Blasted
De Seiko Monster Limited Edition
en de Steinhart Ocean One Premium Titanium 500
Heel gaaf!
Ik begin die Squale steeds meer te waarderen…typisch gevalletje van an acquired taste.
Zie er maar ééntje😎
Ide is de tel kwijt…
Denk dat de Seiko limited monster bij de 3 hoort. Idd mooie zomerse horloges.
Nice, maar altijd als ik een topic van jou bekijk doe ik dat toch op een andere manier! Ik betrap me erop dat ik kijk met de gedachte deze wordt geflipperd vind ik hem mooi. Ondanks dat we nog geen zaken hebben gedaan. Aai dit is zeker een kanshebber haha.
Mooie aanwinsten. Ik ben benieuwd naar de overige foto’s.
Veel plezier er van.
gevalletje topic aanmaken en vervolgens plaatjes uploaden vanaf verschilende bronnen
Kutsmoesje. Je trekt het gewoon niet meer…
hahaha
ik zat al te wachten op de commentaren toen ik even snel dacht te uploaden maar Tele2 daar anders over dacht
Mooi stel bij elkaar Ide👍
Heel eerlijk Ide: niet je beste setje ooit. De Squale vind ik veel mooier glimmend, die andere twee laten mij koud. Maakt niet uit, volgende week waarschijnlijk weer een nieuwe set. Mag ik wel zeggen toch?
Tuurlijk mag dat, ik flipper toch alles dus mij beledig je niet hoor
In het kistje zitten lekker de Hamilton en de Damasko.
Wat daar verder omheen dwarrelt is ‘shadows and dust’.
Deze drie zijn review & flipper voer
Mooi. Die andere twee zijn een heel eind fijner.
Denk zelf ook wel weer over een Squale af en toe.
gepolijste blauwe voor de zomer
van die 3 vind ik de Squale toch echt het zomerst, maar ook het mooist. No doubt…
Ik vind degene die ik hier in roulatie heb gebracht nog steeds de mooiste. Zwart gepolijst met zwarte bezel.
Vind ik ook de mooiste versie. Maar de mijne hangt bij @zulu om de pols
Laat onverlet dat de blauwe matte ook echt heel gaaf is. Foto’s doen hem geen recht.
De Steinhart👍