Candide presents: Squale 1521 Blasted (black & blue)

haha daarom!!!

1 like

Mooie klok!

Denk er ook aan deze aan te schaffen, twijfel nog tussen mat of gepolijst en blauw of zwart :grin:
Vind de kastvorm heel gaaf!

Top foto’s trouwens!

Op de ene foto vind ik hem wel wat fel blauw zoals de foto in de auto, terwijl hij op het krantje weer wat donkerder lijkt haha.

Nog steeds van mening dat hij wat minder op leer staat dan de gepolijste?

1 like

Bij dit screenshot van een filmpje van youtube zag ik dat de wijzerplaat ook glanzend is bij de gepolijste versie. vind dit ook wel erg gaaf!

4 likes

Die heeft een sunburst inderdaad. @malus65 heeft in zijn matte blauwe de sunburst wijzerplaat van de gepolijste versie gelepeld. Dat is ook erg gaaf.

Nog steeds. Op die oak vintage vind ik hem top, op andere leren bandjes vaak wat twijfelachtig.

Thanx!

Op die manier zijn twijfels natuurlijk ook op te lossen haha, al snel ff gekeken (uit nieuwsgierigheid) of @malus65 hier ook een foto van gepost heeft maar kon deze niet zo snel vinden.

Ik denk er nog maar ff over, misschien komt er binnenkort iets in het verkoop topic voorbij.
Vind hem zoals jij hem hebt met de oak band ook erg gaaf…maar die sunburst vind ik ook wel weer tof.

Ik twijfel gewoon nog ff verder :smiley:

1 like

Dus je gaat 'm binnenkort op het blauwe gedeelte zetten…?

2 likes

Scherp!

Die wijzerplaat heb ik voor het luttele bedrag van 35 euro besteld in Italie bij Squale :slight_smile:

16 likes

Dit wordt toch wel mijn volgende aanwinst. Wel de gepolijste versie. Ben benieuwd wanneer ze weer leverbaar zijn bij Awco.

Ziet er heel gaaf uit zo!!
35€ is idd een koopje, helemaal handig als je hem zelf plaatsen kan.

1 like

De leren strap is ook heel mooi :+1:

3 likes

Gave duikers, al heeft de gepolijste versie mijn voorkeur. Ik lees overigens op de website dat je lunetes kan wisselen en dat die bestelbaar zijn via Squale - enig idee welke kleuren?

Dat zelf plaatsen heb ik aan een horlogemaker overgelaten, maar dan nog is een het een koopje.

1 like

12 likes

Boem pets boem!
Dat ziet er ook zeker niet verkeerd uit en dan met dat bandje erbij :blush:

Jaaaaa… geweldig foto’s zijn dat!

Even wat nieuwe foto’s geschoten, was vakantie tenslotte :slight_smile:

9 likes

Sneller dan verwacht is het zover…
Squale INCOMING !!! :grinning::grinning::grinning:

3 likes