@thido Dat is het verschil tussen de gemiddeld juwelier en Candide, hij ging (en gaat waarschijnlijk) dag en nacht door
@anon50762135EV, ook tijdens je ruimschootse fulltime baan ging het geflipper gewoon door!
@thido Dat is het verschil tussen de gemiddeld juwelier en Candide, hij ging (en gaat waarschijnlijk) dag en nacht door
@anon50762135EV, ook tijdens je ruimschootse fulltime baan ging het geflipper gewoon door!
Yup, met die nieuwe forumwebsite was bijhouden en een mobiel berichtje sturen (al dan niet op de plee of in de rij bij de koffieautomaat) wel erg snel en makkelijk geworden. Heeft zeker een katalyserende rol gespeeld
Multi-tasken noemen we dat!
POW, da’s moedig flippergedrag. Doorschuiven maakt plaats voor weer wat nieuws en kennelijk nooit genoeg. Met enige regelmaat proviandeer ik klokjes van de forumleden vaak met een hoge gunfactor. Nog prettiger deals die binnen één uurtje rond zijn vlot betalen de volgende goed verpakt in huis. 2X ging het goed mis wat was mijn aandeel, was ik de zeurkous of wilde de tegenpartij de hoofdprijs ? Achteraf denk ik had ook anders gekund daar leer je van. Klokken is meer dan tijd alleen, pure emotie en beleving. Dat weet ik maar al te goed wanneer in je in de kroeg probeert uit te leggen dat een horloge tik-tak zegt in plaats van tak-tik proberen je maten snel van onderwerp te veranderen Gelukkig sta in niet alleen.
Jemig de Pemig
Je bent de Steinharts (2) OVM 1 nog vergeten
Mijn lijstje
Gekomen en gebleven:
Vertrokken
Resultaat een dikke min van een paar 1000.
Hoppa!
Als je ze zo ziet staan zijn het er heel wat.
Heb er 3 van je overgenomen
Wie verslaat dit record
Da’s een indrukwekkend overzicht, niet alleen qua aantallen maar er zit ook heel wat moois tussen.
Bedankt voor je enthousiaste bijdrage, en veel succes met je goede voornemen!
De Stuckx zit er ook nog aan te komen toch, Ide? Of heb je die al verkocht nog voor ie binnen is?
True, de eerste flipperactie van 2016 is inderdaad in de maak…
fantastisch!
Je kan hem ook houden die Bull.
Kan je hem gaan inzetten als Retro/Chrono/Hybrid/Toro beater iets
Ook ik heb genoten van je geflipper en het discussiëren en/of raad geven voor een paar van deze horloges !
Ook heb er een aantal mogen overnemen en advies van je ontvangen. Hierdoor zelf ook nog meer aangestoken dan ik al was.
Succes met de zoektocht in 2016 !! Rust zul je volgens mij toch niet krijgen haha.
Gr
Haha, ik weet wie het zegt Luuk!
Ik heb dit jaar de switch gemaakt naar Zwitserse automatische duikers.
Gegaan :
Tag Heuer formula 1
Edox Les Vaugberts chronograph
Oris BC3 advanced day date
Breiltling Colt 44
Gekomen :
Certina DS diver titanium
Longines Hydroconqest
Tag Heuer aquaracer 500m
Breitling Superocean SOH
Ik zie de Seagull en de Riseman ook niet staan. Verder mooi lijst Ide, damn. En ik vond dat ik al goed bezig was met ± 10 horloges sinds juni
Als ik zo dit overzicht zie heb je er bijna een dagtaak aan.
Is een mooi lijstje, zo aan het einde van het jaar.
Succes in 2016.
Lol, moest ook gelijk aan een intervention denken.
@anon50762135EV Wel een ervaring moet dat zijn geweest zeg, zoveel horloges om de pols te hebben gehad.
@anon50762135EV Je lijkt een soort nieuwe @dreski die heeft ook geleden (of nog?) aan een ernstige vorm van flipperitus! Beterschap!
Arjen