Volgens mij heb je ook nog een Steinhart OVM 2e gen gehad en ook weer geflipperd…
Seagull klopt, Riseman schaar ik onder de ‘handvol G-shocks’
flipperkoning=pinball wizard
Kwestie van snel beslissen en snel tikken.
Het lijkt erop of je verder niet zo veel te doen hebt
Klopt. Geen 50-urige werkweken. Geen 2 a 3 keer per week sporten waaronder 2,5 uur mountainbiken. Geen sociaal leven, geen etentjes, geen borrels. Alle tijd van de wereld. Heerlijk.
Maar goed, eerlijk is eerlijk, als ‘single’ heb ik natuurlijk wel een hoop te vertellen over mijn eigen vrijetijdindeling
Ik denk dat ik volgend jaar als ik geen horloges meer flipper maar pizza´s ga rondbrengen of ga vissen. Verder iemand nog tips?
Kan ik ook verzoekjes indienen ? Zo rond de zomer zou ik graag een khaki field handwinder willen aanschaffen.
Helasa pindakasa
Maar wees gerust, in 2016 staan er weer andere flipperaars op, no worries…
Haha, en ik maar denken dat SuperC King of Flipperaars was😂
Ga zo door, het houdt het forum levendig!
Ik ben vrij rustig de laatste tijd
Staat de speardiver nog op de wishlist?
Ik heb de eerste uit het rijtje in bezit
Als je voorgoed verlost wil worden van het geflipper is dit het horloge voor jou, de Christophe Claret Unveils Playful X-TREM-1 Pinball Timepiece.
Ik ben eigenlijk nog benieuwd waar de teller op staat qua banden, na zoveel klokjes
Echt wel, zullen wel wat naschokken zijn uit het verleden bij de wat “oudere” leden.
Haha das waar, maar je hebt n waardig opvolger dus dat geeft wat rust
Niet te hard schudden dan gaat-ie op tilt…
Ide is ook zo aimabel dat ik hem steevast zijn vraagprijs betaal Die vraagprijzen zijn dan ook weer te redelijk om betekenisvol af te dingen. Mijn laatste Candide siert nu al een dag of 5 mijn pols
Op leer, dat dan weer wel!