Candide's flipper jaaroverzicht

Ik ook: Crepas en 2 G-shocks. Oops ook die zijn weer vertrokken :sob: Je hebt altijd baas boven baas en voor 2015 is @anon50762135EV THE BOSS. Flipper koning @SuperC is natuurlijk onverslaanbaar met meer dan 100 verkopen in 2014 :wink:

2 likes

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

4 likes

1 like

:smile:

7 likes

En dat voor iemand “in ruste” :joy:

Dat je nog tijd hebt gehad om mij, en volgens mij naast mij nog wel meer leden, nog te helpen met een zoektocht naar een horloge :smile: Wat een baas :+1:

Gelukkig, de baas is nog steeds de baas.

1 like

Kijk, daar kan ik wat mee.

1 like

Wauw. Ik ben wel benieuwd hoe je flipper gedrag was voor mei '15 toen je nog geen verkoop recht had.

Een stuk meer bescheiden. Ik moest het toen - zoals iedereen in die fase - hebben van ‘gezocht’ topics en stille hints in reguliere topics :wink: Op Marktplaats kon ik weinig uitrichten met die microbrands. Dat had weinig zin.

1 like

Ik dacht dat ik al aardig aan de flipper was, maar jouw rijtje is toch iets indrukwekkender! Good job! :smile:

Gaat je in 2016 verder flipperen :grinning:

Nee Devrim, ik stel voor dat jij een deel van mijn erfenis overneemt qua flipperitus volgend jaar

:thumbsup:

Ha ha ha , :smile:

1 like

Zo dat is een aardige lijst geworden. Zijn er nog andere zaken waar je mee flipperd? Vrouwen/auto’s o.i.d. :grin:

1 like

Nu een overzicht van je flipperkunsten op Grindr?

3 likes

Mijn flippers zijn iets korter dan die van @anon50762135EV maar het voorbije jaar toch één en ander zien komen en gaan :wink:

Flippers 2015:

1 like