Ik ook: Crepas en 2 G-shocks. Oops ook die zijn weer vertrokken Je hebt altijd baas boven baas en voor 2015 is @anon50762135EV THE BOSS. Flipper koning @SuperC is natuurlijk onverslaanbaar met meer dan 100 verkopen in 2014
Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.
En dat voor iemand “in ruste”
Dat je nog tijd hebt gehad om mij, en volgens mij naast mij nog wel meer leden, nog te helpen met een zoektocht naar een horloge Wat een baas
Gelukkig, de baas is nog steeds de baas.
Kijk, daar kan ik wat mee.
Wauw. Ik ben wel benieuwd hoe je flipper gedrag was voor mei '15 toen je nog geen verkoop recht had.
Een stuk meer bescheiden. Ik moest het toen - zoals iedereen in die fase - hebben van ‘gezocht’ topics en stille hints in reguliere topics Op Marktplaats kon ik weinig uitrichten met die microbrands. Dat had weinig zin.
Ik dacht dat ik al aardig aan de flipper was, maar jouw rijtje is toch iets indrukwekkender! Good job!
Gaat je in 2016 verder flipperen
Nee Devrim, ik stel voor dat jij een deel van mijn erfenis overneemt qua flipperitus volgend jaar
Ha ha ha ,
Zo dat is een aardige lijst geworden. Zijn er nog andere zaken waar je mee flipperd? Vrouwen/auto’s o.i.d.
Nu een overzicht van je flipperkunsten op Grindr?
Mijn flippers zijn iets korter dan die van @anon50762135EV maar het voorbije jaar toch één en ander zien komen en gaan
Flippers 2015: