En de mensen met een slecht zicht, die een loupe nodig hebben in hun horloge, die gaan we toch ook niet willen beledigen?
Dat is weer gemeen voor de tieners op het forum die hebben te kampen met acne.
Van die meiden die zeggen dat ze vocht vasthouden. Het enige wat je vasthoudt zijn Wokkels speknek!
Er is een verschil tussen een gezonde blos op het snoetje met een dikke bips en zo’n sloopkogel die drie paar Birckenstocks in één kalenderjaar verslijt.
Dat noemen ze kamelen, hebben ze trouwens ook in mannelijke versie, met 1 of 2 hobbels…
En die overleven in periodes van acute droogte…
Fijne satire; van Kooten & de Bie zijn er niks bij
Precies dit.
Maar genoeg veren van de rest dus chapeau. Al zijn dat wel dezelfde mensen die ook een poster van Han op de kamer hebben hangen
Bijzonder forum dit.
Han, ik moet je toch vertellen hoezeer ik je bewonder om je talent om met zeer weinig woorden steeds opnieuw een bijzonder uitgebreid en specifiek plaatje op te roepen in mijn geest.
Het was een leuk stukje, maar de vergelijking met Kooten & de Bie gaat mij te ver. Die draaien zich om in het graf.
Brrrr. Met je traag werkende schildklier. Hoe heet dat middel tegen overgewicht ook alweer? O ja, ruggengraat.
Ïk ga stuk
Dat hangt ook nauw samen met een zeer recente medische ontwikkeling genaamd: “niet alles wat er op je pad komt in je muil proppen alsof het de eerste en laatste keer is dat je eten ziet”
Gelachen. Thanx!
Ik kreeg een appje met een screenshot van jouw opmerking en ik moest er hardop om lachen.
Mensen die niet dood zijn en zich in een graf bevinden hebben over het algemeen de neiging erg beweeglijk te zijn. Roepen, kloppen en krabben doen ze ook vaak.
Ervaringsdeskundige?
Mooi en enthousiast verslag en foto’s, heb het met plezier gelezen. Onlangs heb ik een horloge aangeschaft, waarin ook een Ronda (7004.n) uurwerk zit en natuurlijk heb ik ook ook even binnenin gekeken en een foto gemaakt.
Deze Ronda vult de hele ruimte in de 40,5 mm kast en ziet er mooi en degelijk uit:
Ja, dat zijn mooie uurwerken. Ik kwam er laatst ook eentje tegen in een horloge van mij.

Niet zo kastvullend als de jouwe, maar toch leuk om te zien.
Deze zie ik nu al een paar keer terugkomen. Wie zijn die mensen dan
Heb nog geen fanclub zien langskomen. Wil me best aanmelden.
Geweldig