Precies een week geleden de interesse van @Canis in mijn Seiko SARB017 Alpinist mogen ontvangen. Prijs binnen mum van tijd overeengekomen, gereserveerd tot betaling die de volgende dag geschiedde en de dag daarna binnen was.
Gisteren is het horloge afgeleverd en de koper is tevreden.
Al met al een zeer aangename ervaring. Duidelijke en vriendelijke taal. Van harte aanbevolen!
Ik had in een draadje aangegeven dat ik op zoek was naar een Casio combiband. @Canis gaf aan dat hij er nog een had liggen, die hij niet ging gebruiken. De koop was snel gesloten. Vandaag heb ik de (nieuwe) band, die keurig was verpakt, binnengekregen.
Heel.prettig en snel zaken gedaan met dit sympathieke forumlid. Nog bedankt
Van forumlid @Canis vandaag zijn SARB017 Alpinist mogen ontvangen in klaarblijkelijk perfecte staat.
Deze werd een week geleden ongeveer aangeboden en ik kon de verleiding niet weerstaan.
De overname werd ondersteund door heldere en snelle communicatie en het horloge was netjes en bomproof verpakt.
Ik zou niet aarzelen om weer zaken met hem te doen!
@Canis bood een Timegrapher aan die ik toch al overwoog te kopen. Een deal was snel gemaakt, en binnen een paar dagen werd het bezorgd. Niks dan goeds te zeggen over Marc!