Hoewel ik NATO banden nog steeds waardeer vanwege het comfort and de vele mogelijke kleurencombinaties vind ik het toch minder staan op mijn forsere horloges. Het draagt dan wat te hoog en topzwaar.
Ik weet dat de NATO’s ook te dragen zijn zodat er slechts één laag stof tussen pols en klok zit, en dat er een geweldig aanbod ‘2 piece nato’s/zulus’ is, maar dan heb ik toch echt liever een mooie canvas band.
Toch heb ik alleen ervaring met de canvas bandjes van timefactors. Zien er goed uit en dat voor een prima prijs, maar bij mij lieten bij twee van de drie bandjes de stiksels na enkele maanden los. Ik zou dus graag een wat steviger en dikker bandje hebben, en dan in de bekende tinten: zwart, blauw(navy), olijf, zand evt oranje.
Graag dus jullie aanbevelingen. Liever geen canvas icm leer of velcro!
Diaboliq Straps is mijn beste maatje …
Kroatische jongen die net over de grens in Duitsland studeert.
Ik denk dat hij qua prijs kwaliteit de beste banden maakt.
Wanneer je meer wil weten moet je maar even een PB sturen.
De C&B canvas is mooi en soepel, echter wel leer gevoerd. Ook is de regular size erg kort, ik vond hem te kort. Ze hebben ook langere versies maar niet in alle kleuren en maten.
Diaboliq is top. Wel dik en stug maar als je um nat maakt en om de pols laat drogen is ie voorgevormd en draagt ie top!