Horloge verkocht aan forumlid @Capibara. Snel en duidelijk in de communicatie en komt zijn afspraken na! Bovendien een aardige kerel. Plusje van mij dus!
gr, HJR
Horloge verkocht aan forumlid @Capibara. Snel en duidelijk in de communicatie en komt zijn afspraken na! Bovendien een aardige kerel. Plusje van mij dus!
gr, HJR
Horloge gekocht van Erik @Capibara. Alles zoals het hoort en duidelijke en vlotte communicatie. Ik ben tevreden dus ook een plusje van mij!
Van de week een horloge overgenomen van Erik @Capibara. De communicatie verliep soepel en vlot, ik kreeg nota bene a.d.h.v. een advertentie waarin ik op zoek ben naar een ander horloge hier op HF nog een leuke combideal met bijna het gezochte horloge aangeboden. Echter, twee horloges in 1 keer dat werd mij iets te gortig
Fijn forumlid en horlogeliefhebber, verzending was ook snel en helemaal in orde.
Erg positieve ervaring met @capibara. Ik had een horlogebandje van F.P. Journe te koop. Erik bood realistisch, betaalde snel en communiceerde vriendelijk. Deal was dus snel rond en alles verliep soepel en prettig.
Tot mijn grote vreugde een heel mooi horloge overgenomen van @Capibara. De stoute schoenen aangetrokken en een pb gestuurd dat ik wel geïnteresseerd was in het horloge. Vrij snel een bericht terug dat ik het kon overnemen, WOW!!!
Communicatie verliep snel en makkelijk. Pakketje werd bomproef afgeleverd. Kortom @Capibara is een zeer betrouwbare en vriendelijke partij om zaken mee te doen.
Tudor Heritage Ranger verkocht aan Capibara.
Zeer prettig en fijn contact gehad en een snelle betaling van zijn kant.
Een aanrader dus.
Nogmaals dank.
Wederom positieve ervaring met Erik @Capibara dit keer was ik niet de verkoper, maar koper.
Communicatie verliep heel netjes. De advertentie had duidelijke en eerlijke foto’s (lijntjes op de band waren zichtbaar). De prijs was erg schappelijk en als er prijzen zouden worden uitgereikt voor het bombproof versturen van horloges dan komt Erik in aanmerking voor de hoofdprijs.
Helaas was een persoonlijke overdracht lastig maar wie weet treffen we elkaar nog eens.
Uitstekende ervaring dus en daarom kan ik Erik van harte aanbevelen.
Horloge overgenomen van Capibara leuke ontmoeting en zeer tevreden met het horloge. Helemaal dikke prima dus.
Hij heeft zelfs mijn twee bitter lemon’s betaald op het terras maar ik was dan ook blut.