capice

Van capice mocht ik in een prima contact , twee groepen uurwerkjes overnemen.

Zoals afgesproken en keurig verpakt.

Ik kan net als hierboven ,@capice van harte aanbevelen.

Nog bedankt , groet Koos

Een prachtig zakhorloge gekocht van Capice. Het was/is mijn eerste zakhorloge, dus een grote gok of ik het wel wat zou vinden. Maar toen ik het zorgvuldig verpakte pakket opende was ik zeer aangenaam verrast :~ als dit maar geen nieuwe hobby wordt :#

Resumé:

Snelle en heldere communicatie. :ballot_box_with_check:
Snelle levering. :ballot_box_with_check:
Deugdelijke verpakking. :ballot_box_with_check:
Gekregen wat beschreven is. :ballot_box_with_check:

Capice, nogmaals bedankt! :~

Ook ik heb afgelopen week een klokje van Capice overgenomen en ben zeer tevreden. Vlotte communicatie en goede verpakking.

Nogmaals bedankt Richy(tu)

Horloge overgenomen van Richy en dat ging volgens het boekje. Prettige communicatie, goede verpakking en snelle verzending. Bedankt!

mooie boeken gekocht en netjes geleverd met de post … top en bedankt voor de goede deal …!!!

Een camel trophy horloge gekocht voor een zeer mooi prijsje,het pb verkeer heel prettig verlopen.bij het openen van pakketje zat er in zeer goede staat camel horloge.het horloge kwam snel aan en zeer goed verpakt,echt prettig zaken doen met capice.

Pulsar quartz overgenomen van Capice.
Vlot van reageren en verzenden.
Het pakketje was ook goed verzorgd.

Over de afwikkeling ben ik dik tevreden. (tu)

Ook ik heb vandaag de Acura ontvangen van Capice!

Perfecte communicatie, niets is teveel, en geweldig vlot afgehandeld!(tu)
Aanrader (tu)

Pieter.

mooi horloge netjes geleverd met de post … top en bedankt voor de goede deal…

nogmaals bedankt

jeroen

een Merk: Citizen
Model: Chronograph dualtime 41 9010 gekocht en wederom weer helemaal top thanks capice voor de goede deal zeker tot de volgende keer

jeroen

(Weer) een horloge van Capice overgenomen en alles ging weer even vlot & vriendelijk. Graag tot de volgende keer!

Mooie Vintage Ancre overgenomen van Richy fijn zaken doen, zeker een aanrader.

Afgelopen zondag ben ik weer een horlogevriend rijker: ik heb mijn twee chrono’s aan een horlogeliefhebber pur sang verkocht. Uiterst prettige transactie met als bonus een mooi gesprek over onze horlogereis. We zien elkaar de 17 oktober!

1 like

Gezellig, bel me anders als je er bent…dan haal ik je wel naar binnen(als ik de telefoon hoor in al dat lawaai)… :grinning:

1 like

Een n.o.s. Sully Special verkocht aan @capice.
Prettig contact en snelle betaling.
Aanrader!

1 like

Ik heb een paar weken geleden bij Richi (@capice) een mooie vintage Elma schoonmaakmachiene gekocht.
Had duidelijke Foto’s in de Advertentie, contact gehad via telefoon en een afspraak gemaakt.
Goeie kerel. Was erg gezellig eerst het zakelijke geregeld en daarna nog effe een koffie met een broodje gedaan ik de lokale bakkerij.
Betrouwbare en leuke forumgenoot met een passie voor horlogerie!
Zal zo weer bij hem kopen zonder enige twijfel.
Spooler

1 like

Zal ik doen!

Horloge verkocht aan @capice, prima communicatie en snelle betaling volgens afspraak. Aanrader!

Aardige eerlijke koper! Zeker een aanrader om zaken mee te doen :sunglasses:

1 like

Horloge verkocht aan @capice. Net bod & snelle betaling. Goede en vlotte communicatie.
Kortom - zeker aan te raden!

1 like