capice

Uit de collectie die Capice te koop had staan heb ik een Roskopf zakhorloge overgenomen.

Een vlotte goede en correcte service van Capice vergroten de blijdschap over mijn aankoop!

Voor herhaling vatbaar dus!

Bedankt voor de vlotte gedane zaken. Tevens lekker over alles en nog wat over horloges gekletst.
Het broodje smaakte prima :+1:
Tot een volgende keer.

Recent een horloge verkocht aan Capice. Alles verliep soepel, prettig en netjes in de communicatie, snelle antwoorden en afhandeling van zaken. Zul je geen problemen mee ervaren! Toto wellicht een volgende deal! :wink:

Prima ervaring met Capice - hoewel ik mijn oude Seastar na 25 jaar moeilijk kon ā€˜loslaten’ was zijn benadering over de transactie zo open dat we er toch verrassend snel uit kwamen. ā€˜Gunfactor’ noemen we dat hier thuis, en hij heeft hem :+1:t2:

Altijd fijn als je horloge goed terechtkomt. Bij Capice is dat zeker het geval! En goed gesprek over horloges ook altijd leuk!

horloge verkocht aan @capice wat een topper.
tot de volgende :+1:

1 like

@capice heeft bij mij een fantastische Datejust opgehaald. Volgens mij zijn eerste Rolex.
Dit gewaardeerd forumlid is bijzonder sympathiek en een enorme horlogeliefhebber.
Prima om zaken mee te doen geen eindeloos gezeur gewoon een realistisch bod en snelle deal.

Horloge verkocht aan @capice. Gezellig koffie gedronken en over horloges gekletst. Richy is een echte horlogeliefhebber en een sympathiek forumlid. Aanrader! :+1:t2:

Ook hier alleen maar een goede ervaring met @capice. Horloge verkocht… Geld stond vlug op de rekening… Laten weten dat ie goed aangekomen is… Tussendoor prettige communicatie. Dikke :+1:

1 like