Vandaag een horloge aan @capitano verkocht.
Fijne ervaring. Tim is een eerlijke, nette HFer die zijn afspraken nakomt. Graag tot een volgende keer wat mij betreft. 
Ik heb een horloge gekocht van Tim @Capitano. Duidelijk en vlot contact. En zeer vlotte afhandeling. Pakketje was bombproof (zoals het hoort) verpakt. Aan te raden!
Horloge gekocht van Tim @Capitano. Zoals beloofd in topstaat en goed verpakt. Zeker een aanrader!
Horloge gekocht van Tim @Capitano. Nette Timex overgenomen, in topstaat en goed verpakt. Zeker een aanrader! Bedankt!
Dit weekend een horloge gekocht van @Capitano. Reageerde snel, vriendelijk en tot een mooie overeenkomst gekomen. Vandaag is het horloge binnen gekomen. Zal hem iedereen aanraden.
Horloge overgenomen van @Capitano. Snelle reactie, flotte en nette verzending en een fijne overeenkomst. Zeker aan te raden!
Leuke Tissot PRX overgenomen van Tim. Alles perfect geregeld en direct verzonden. Top dank @Capitano
Mooi horloge overgenomen van Tim. Door het nette en snelle contact was dit een prettige ervaring.
Dank @Capitano
Ik zocht een Certina DS en Tim bood er eentje aan. Vriendelijk, vlot en snel verzonden. @Capitano is dus zeer aan te bevelen.
Super fijn contact had ik met Tim over de verkoop van een Seamaster band. Ik was zelf op vakantie en Tim had het geduld om te wachten en ik wist dat het wel goed zat. Fijn hf lid om mee af te spreken want je weet dat het wel goed zit.
Mooie Seiko gekocht van Tim. Horloge ziet er perfect uit, snelle en duidelijke reacties op vragen, goed ingepakt en snel verzonden en zelfs de band al op maat gemaakt. Ik zou zeker opnieuw van @Capitano kopen, aanrader! Bedankt Tim