Carl F Bucherer Heritage Bicompax Annual €3650

Te koop: Carl F Bucherer horloge, modelnaam Heritage Bicompax Annual. Exclusief en gelimiteerd model wat je weinig tegenkomt. Bijna vier jaar al in mijn verzameling en met veel plezier in rotatie gedragen. De rubberen band draagt heel comfortabel. In reverse panda uitvoering volop Duitse, exclusieve Chrono vibes voor een budgetvriendelijke prijs! Om ruimte te maken mag dit bijzondere horloge door naar een andere liefhebber.

Specificaties (het ‘rijtje’):

• 41 mm stalen kast; 14 mm hoog. Waterdicht 30 m.
  • Saffier glas, ontspiegeld, zowel voor- als achterzijde
  • Automatisch uurwerk CFB1972. Gangreserve 42 uur.
  • Rubberen band met vouwsluiting
  • Complete set met doos en papieren.
  • Geleverd door Nederlandse dealer op 28-8-2021. In mijn bezit sinds december 2021. Horloge is zorgvuldig en in rotatie gedragen en verkeert in zeer goede staat. Zie de foto’s.
  • uurwerk loopt top
  • Retailprijs op dit moment €7750. Vraagprijs €3990.

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

22 likes

supervolle set, met factuur!

7 likes

Dit rubber bandje is zo comfortabel! Met vouwsluiting.

3 likes

Price drop €3650 :face_with_peeking_eye: - kan iemand de nieuwe prijs aan de titel toevoegen? :pray:t2:

5 likes