Carl F. Bucherer Patravi Scubatec, uw visie

Is dat zo ja? Hoe (negatief) zie jij het merk?

Prachtig horloge, zeker veel mooier dan die saaie tudor Pelagos

Hehe, jaaa ook mooi horloge. Bedankt hè, nu twijfel is weer wat. :grimacing:

1 like

Ik zie het beslist als een betrouwbaar en goed merk dat zeker een hoge kwaliteit zal leveren. Wat ik bedoel is dat dit merk bij het grote publiek niet erg bekend is.

2 likes

Ik vind ‘m vet . Lekker eigen smoelwerk, te groot voor mij !

1 like

Exact dit. Ik vind de collectie van Carl F Bucherer een eigen smoel hebben, niet dertien in een dozijn. Met name de Manero Flyback en Manero Periphal. Enige puntje van kritiek kan zijn dat ze net een mm te groot zijn, of 2

8 likes

Wel een beetje appels met peren vergelijken :sweat_smile:

2 likes

Leuk merk, ik zag het tot mijn verbazing vorige week in Amersfoort bij van Hell in de vitrine. Mss gaat het nu ook doorbreken in NL.

3 likes

Laatst in de Watching gelezen dat Carl F. Bucherer pas sinds dit jaar officieel in NL geleverd wordt. Ik vind ze zeker onderscheidend en kan mij goed in je gedachtegang vinden om van bijv. een Tudor Pelagos af te wijken… restwaarde zou dan wel een dingetje zijn, lastig lastig. Ik vind die Ulysee Nardin ook gaaf trouwens, die Diver 42 :heart_eyes:

2 likes

Erg gaaf die groene dial met zwarte subdials…

2 likes

IMHO een zeer ondergewaardeerd merk.
Ik vind ze ook super cool en kwa uurwerken kunnen ze er ook wat van. Vooral die rotor is tof.
Heb een keer een paar modellen gepast. Enig minpunt is toch wel de prijs en denk ook dat ze even lekker afschrijven als Meistersinger.

1 like
2 likes

Niks mis met CFB maar die duiker vind ik niet zo geslaagd.

Mee eens, ze hebben veel prachtige modellen, de patravi is niet mijn favoriet ook….

Zeker mooi @GustavM de Manero Flyback chrono

2 likes

Ben ik met je eens @Gijpy, maar 7k voor een te grote duiker is ook teveel

2 likes

Eens dat 7k teveel is. Heb een prima prijs kunnen krijgen voor een nieuwe. :blush:

Het design doet me denken aan het zwaard van Blade uit de gelijknamige film :man_shrugging:t2:

Dat is het zeker

1 like

Heel mooi, alleen die uítstekende kroon iets minder.
:ok_hand:t3::ok_hand:t3:

1 like