Carl is terug! Gasgasbones verkoopt weer banden!

Ja! Na lange afwezigheid is mijn ‘bandenheld’ Carl weer terug op het internet met een nieuwe site, bekende en nieuwe banden en toekomstplannen.

Enne, ik kan me voorstellen dat je als gewone jongen, als gewone prothesemaker in dienst van de Britse defensie, errug blij bent wanneer je foto’s van Orlando Bloom met jouw banden aan zijn pols op je site kunt zetten.

Hoewel ik geen band heb (8-)…) met Carl, toch van harte aanbevolen!

Menno

1 like

Ik heb er vorige week 2 besteld, helemaal geweldig! Geweldige banden, geweldige verkoper, goed om ze weer terug te zien!

Eric

Levert Bremont zijn banden door of is het toevallig dat veel Bremont dragers ook deze straps afnemen?

Marz Schreef:

Levert Bremont zijn banden door of is het
toevallig dat veel Bremont dragers ook deze straps
afnemen?

Volgens mij maakte Carl banden voor Bremont.

Hij maakt de banden voor Bremont. In eerste instantie maakte hij een collectie ALLEEN voor Bremont, maar ik heb het idee dat ze nu ook voor redelijk denkende horlogeliefhebbers (= niet-Bremont-bezitters (:D) te koop zijn.

Menno

Ik had al veel goeds over GGB gehoord/gelezen.

Vorige week heb ik een band voor mijn Armida A1 besteld, en mijn vrouw één voor haar Seiko Monster.
Ik ben benieuwd:)

Ik zal foto’s posten van de banden als ze binnen zijn;)

Met vriendelijke groet,

Herman

Heb de site aan m’n favorieten toegevoegd, zodra de Bremont-bandjes de vrije verkoop in gaan sla ik toe…

thieuster Schreef:

Ja! Na lange afwezigheid is mijn ‘bandenheld’ Carl
weer terug op het internet met een nieuwe site,
bekende en nieuwe banden en toekomstplannen.

Enne, ik kan me voorstellen dat je als gewone
jongen, als gewone prothesemaker in dienst van de
Britse defensie, errug blij bent wanneer je foto’s
van Orlando Bloom met jouw banden aan zijn pols op
je site kunt zetten.

Hoewel ik geen band heb (8-)…) met Carl, toch
van harte aanbevolen!

http://www.gasgasbones.com/

Menno

Ziet er goed uit. (tu)