Het leek me handig om een carpooltopic te maken voor degenen die met de trein of op de Gazelle moeten komen.
Roept u maar!
Het leek me handig om een carpooltopic te maken voor degenen die met de trein of op de Gazelle moeten komen.
Roept u maar!
Ik dacht dat ie morgen thuis bezorgd werd. 

Ja ik wil een plekje graag. Is er al ergens een Excel lijst? Anders moet ik die eenwieler zonder zadel weer pakken.
Als die plakplaatjes nog afgeven dan mag je gerold in een paardendeken in de kofferbak
Ik hoorde een gerucht dat de uitreiking ergens op een boerenveld in Someren is. Ik pak dan het paard of kom te voet met rubberen laarzen aan. Ik woon 13 bomen verderop.
Edit: ik hoor net dat Someren alleen maar boerenvelden heeft met her- en der een veldschuur waar soms ook mensen wonen.
Carpoolen is aanbevolen door de organisatie in verband met gebrek aan parkeerplaatsen.

en zo te zien bij je vriendin achterop de fiets, EMG’tjes in die rode fietstassen! ![]()
Ik wil een scherpe comeback maken, maar ik glij van de bureaustoel af van het lachen.
We kunnen natuurlijk ook met zijn allen een Solex tour doen.
Eerst langs biljartclub Weinig Keus, waarna we eindigen bij stripclub het Schuddebuikje. Hier is wel een podium waar @25tien ze kan presenteren 
je vergeet de tussenstop bij Bierproeverij De Beschuimde Bovenlip

En voor de slappe zuipers onder ons maken we een tussenstop bij het clubgebouw van incontinentievereniging De Broekhoest
Voordat ik mijn eigen teleurstelling creëer, wat zijn de criteria om überhaupt mee te mogen poolen?
Je moet Stowa gestemd hebben!
Ik denk dat iedereen z’n eigen keu mee moet nemen.