Keuzestress alhier.
Design van beiden vind ik even aantrekkelijk. Prijsverschil is 2ehands ook niet erg groot. Dan maar de techniek en betrouwbaarheid.
Heeft iemand ervaringen (positief/negatief) met een of beide modellen?
Ik ben wat voorzichtig nadat ik op youtube een filmpje zag van de slechte afwerking van een cal. 17 RS.
Misschien toch maar doorsparen voor Longines Heritage 1973? Hoe vaker ik die zie, hoe verliefder ik word.
Lastig, ik houd van ronde horloges, maar ook liever van chronograaf. Dat is dus lastig. Ik denk toch de Monza. Tag Heuer Carrera met chronograaf is 1 van de mooiste horlogesā¦
Ik vind de Longines het mooist. Die Monza heeft een gekke plek voor de datum zo naar buiten. En verwarrend tussen de rest van de cijfers op de plaat. Jammer van de afgesneden cijfers. Vreemde wijzers vind ik dit en die kroon vind ik ook niks. Kast van de Monza is wel mooi.
Ik vind die Caliber 5 echt een fraai ding. Understated, mooie lugs. Niets mis mee. Maar ik houd wel van de (duikt vast weg voor commentaar vanwege deze besmette term en de lach en hoon van @anon50762135EV) ābeach to boardroomā look.