De waarde is het gewicht in goud.
Wat een gedrocht.
Er passeert es iets écht vintage uniek & boeiend en we moeten het hier allen met de grond gelijk maken - arm Nederland
Geweldig uniek stuk met een verhaal dat je nog aan je achter-achter kleinkinderen kan vertellen. Er zal een Cartier verzamelaar heel tevreden in zijn handen wrijven nu.
Afgrijselijk. Wel interessant verhaal.
Cartier blijft uiteindelijk toch voor dames.
En uniek is niet perse ook esthetisch plezierig.
Dank voor delen, interessant om dan een Piece Unique te hebben door de loop van het leven.
Zo oud word jij niet hoor
Typisch Cartiervolk , bah
Vergeet Cartier
Lees hier wat echt belangrijk is:
Tegenwoordig is het best makkelijk om van m -> v te gaan hoor.
Gewoon niet. Woestijnen zijn kut. Zonder peren, vaak.
Ik heet Victoria.
Ja lieve kindertjes, ooit behoorde opa tot een generatie van mensen die verbrandingsmotoren erger maakte door ze te tunen zodat ze per kilometer drie bomen ontbladerden in plaats van twee. Met die dingen reden we dan van Parijs naar Dakar. Dat ligt in Senegal, maar niemand die dat weet, want wij waren veel te druk met door de woestijn te scheuren. Daarbij reden we altijd wel één of twee nomadenkindjes dood, maar dat is OK, want dan konden die in ieder geval niet meer naar Lampedusa varen.
Ik pas even, dank je wel.
Nooit van gehoord verder, van die man.
Te laat Victoria, dinsdag de 11e was coming-out day
Elke dag is coming out day, Henk. Da witte gij ook.
Het logo van de Parijs-Dakar rally is een nomade met een traditionele klederdracht, het horloge lijkt mij daarop gebaseerd te zijn.
Dat kan zo zijn, al zien ze er nogal verschillend uit, maar dat verandert niks aan de
Dat verbaast me toch wel van Cartier.
Ik vind deze nu al beter.
Al zou ik zelf gekozen hebben voor een Santos Dumont met gele lak-inlay… eh, wacht.
Moet de criticus ook musicus zijn? Moet de consumentenbond wasmachines gaan bouwen?
Ik denk het niet.
Kan je vinden hoor, anderzijds is het wel de bedoeling dat het object in kwestie duidelijk verwijst naar de gelegenheid. Zeker omdat dit exemplaar eerder gericht was op rally piloten dan op verfijnde horlogeliefhebbers. In dat opzicht wel geslaagd denk ik dan.
In het algemeen zou ik iedereen afraden veel belang te hechten aan wat één of andere random pipo op een horlogeforum van je horloge vindt.
No shit, Sherlock.
Een hele discussie aanzwengelen om gewoon uit te komen bij wat vrijwel iedereen hier gewoon zegt: Ding is lelijk, ja.
Vroeger deed men dat door een smaakvol horloge te kopen, en dan liet men een gravure op het achterdeksel aanbrengen.
Vroeger waren sommige dingen beter.
Nee, jij maakt deze thread bondiger.
“Vind ik niet” was ook een optie geweest.
Maar ik moet wel lachen.
Ik vind het wel een geinig horloge. Mooier dan die standaard Cartier dingetjes die hier momenteel helemaal hip zijn.
Haha… graag maar heb nu even geen tijd