Maar die band ga ik toch nog eens nader laten onderzoeken…
Ik zou er niet te veel hoop op hebben, iemand die zo’n neppe Cartier koopt gaat over het algemeen geen band van 1000 Euro erop zetten.
Je hebt waarschijnlijk gelijk, maar ik wil het graag zeker weten
Bedankt voor het meedenken iig!
Laat je het ons ook even weten dan, zodra jij meer weet?
Jazeker, dat zal ik doen! En tot die tijd ga ik me gewoon weer bezig houden met diamantjes. Daar heb ik duidelijk meer verstand van dan van horloges
Degene die het horloge aan me heeft gegeven neem ik het niet kwalijk dan hoor. Het komt uit een goed hart en het is niet mijn partner of zo (anders had ie wel een probleem gehad😜)
Ik ben altijd op zoek naar losse diamanten. Deze komt uit Israël en is 1,2 karaat en bijna loepzuiver. Ik heb deze zelf in een witgouden ring laten zetten.
Ik heb er nog meer, maar die liggen in de kluis
Thanks
Goeie tip! Dank je wel! En idd: diamonds are a girls best friend
Nee, de “Cartier” is nep, niet “stel”, het is een feit.
De band is ten minste verguld. Zonder goudmerk is de band zeker weten niet massief van goud.
Cartier heeft trouwens heel veel meer dan 4 kasten.
Door de jaren heen al tig soorten Tank, Santos en dan nog de Ballon, Must enz.
Kijk je naar vintage dan wordt het nog veel ingewikkelder, want toen werden ook extern horloges van bijv. Movado, VC enz ingekocht en gestempeld met “Cartier”.
ps: Ik ben gek op diamanten, maar dan wel in damessieraden op een dame, of in een (heren) Patekkast, gezet tussen de lugs op “6” uur. De kenners weten waarom
Ik citeer nog Amy Groskamp Ten Have:
“De goedgekleede man zal geen diamant aan zijn vingers dulden, noch aan zijn vest of das.”
Amy had dus ook geen probleem met bling in een horloge
Zie je, ik heb duidelijk niet genoeg verstand van horloges. Weer wat geleerd:+1:
Schaamteloos gejat van internet, maar u vraagt ik draai!
Kijk tussen de lugs in de kast, daar zit een diamantje.
Doet PP alleen bij de modellen in platina
En waarom niet? Ik heb er geen moeite mee, en wissel mijn handsieraden af bij mijn kleding en horloge.
Grappig ‘detail’ nooit geweten🙂
Hou ik wel van, is iets wat alleen de eigenaar weet en van geniet
Is zoiets als een ‘sleeper’ om in auto termen te spreken, is een andere hobby van mij, aan de buitenkant zie je niets, hooguit enkele hele kleine details, alleen waarneembaar voor een kenner
Maar onderhuids zit de beleving en vermogen tot veel vermogen, dat doe je voor jezelf, net zoals de Pathek wat je hier aangeeft, voor jezelf🙂
Hoe poëtisch.
Nu de realiteit in 90% v.d. gevallen:
De man heeft in iedere discussie het laatste woord.
Het laatste woord = “Ja, schat.”
Dit indachtig “happy wife, happy life”.
Waarom geen witte sokken en Nike Air Maxen onder een rokkostuum? Ze zullen fysiek best passen en zelfs comfortabel zitten. Qua etiquette is het een ramp.
Dat soort dingen is binair. Er zijn 10 soorten mensen: zij die het snappen en zij die het niet snappen.
Welke etiquetteregels? Alleen nu dwalen wij af, ik ben duidelijk iemand die het niet snapt in jouw beleving. Jammer, een gemis in mijn beleving.
Zo kun je het omschrijven.
En dat maakt verder niet uit.