Cartier: herstellen of afvoeren?

Dat is inderdaad de afweging …

Zoals hij nu er uit ziet is ook wel mooi met die verkleuringen. Misschien dat het in het eggie wel tegenvalt maar op de foto zeker niet verkeerd, misschien is schoonmaken al voldoende.

1 like

Ze draagt hem niet meer om de verkleuring. Ik zou hem zeker weer netjes laten maken zodat het horloge vor haar ook echt draagbaar wordt.

3 likes

Maak er een witgouden van , succes verzekerd :wink:

1 like

100% echt, opnieuw vergulden kan voor onder de 100 euro en dat is zeker weten de moeite waard.

1 like

Die verkleuring heb je er met Polywatch zo af! Serieus. Vliegt er af, terwijl je vrijwel geen materiaal wegneemt. Heel weinig van gebruiken op een brandschone theedoek o.i.d.

4 likes

Is de wijzerplaat echt wit ( daar lijkt het op op de eerste foto ) of meer wat gelig/ roomkleurig ?
Als de wijzerplaat echt wit is dan betreft dit een fake horloge, de spierwitte wijzerplaat met Romeinse cijfers werd bij de Tank alleen gebruikt bij het 18 krt gouden model.
Als de wijzerplaat gelig/ roomkleurig is dan kan het wel kloppen.

1 like

Al zou die appelblauwzeegroen zijn, who cares ?
Het is een aandenken !

4 likes

Dat is nogal een statement. Nooit eerder een Cartier Tank Must gezien?

Die kast is zeker wel goed opnieuw te vergulden voor een niet al te hoog bedrag. Ik ken wel een adres.
Stuur maar een PB.

1 like

Is normaal!

Zie hier die van mijn vrouw:

2 likes

Gewoon op laten knappen. Het is niet eens zo duur om de kast opnieuw te laten doen, een beetje juwelier verguld of rhodineert een kast met gemak.

2 likes

Vraag je dat aan mij ?

Nee, het was een reply op iemand anders (zie rechtsboven de tekst, je kunt op het icoon klikken en het originele bericht zien).

1 like

Ah oke !

wat mij betreft deel je het hier. dit soort adresjes altijd welkom :slight_smile:

Wederom bedank voor alle reactie’s en het is erg leerzaam moet ik zeggen.

Ik heb inmiddels mijn partner geïnformeerd dat ik haar horloge weer draagbaar wil maken.

@Rico1965 heeft mij een berichtje gestuurd en samen maken wij een afspraak hoe dit project aan te vliegen. Ik overweeg sterk om de kast te laten reinigen nav alle reactie’s in plaats van deze opnieuw te doubleren. Dit zou achteraf altijd nog kunnen mocht dat wenselijk zijn.

@Ropa,
De wijzerplaat van dit horloge is roomkleurig

@tjeerd: Bedankt voor de moeite om het horloge van jou vrouw te fotograferen.

Ik vermoed dat het horloge van mijn partner geen imitatie is. Ze heeft er certificaten bij. Ik weet dat dat ook niet zo veel zegt maar toch…

1 like

@Ranka Dan is het zeker origineel lijkt me.

Is zeker geen imitatie. Begrijp niet zozeer dat er mensen zijn hier die daarover twijfelen.