Cartier horloge echt of nep?

Wie zou mij kunnen helpen? Ik was met mijn oma haar kast aan het opruimen en we vinden een cartier horloge. Zelf heeft ze een paar horloges van cartier thuis waarvan ze weet dat die echt zijn maar van deze weet ze het niet en ik ook niet. Wie zou kunnen helpen?(upload://6OWGaqimDonhohNBs1Q8QAINole.jpeg)

1 like

Allereerst welkom bij de club.

1 like

Bedankt!

Ik zet mijn geld in op nep. Ik weet niet welk deel er precies Argent zou moeten zijn, maar dat is het niet.

Volgens mij hoort die band en sluiting er niet zo uit te zien. :thinking:

Welkom,

Heb je bij toeval betere fotos i.p.v. deze overbelichte "marktplaats" fotos.
Voor wat ik nu zie zeg ik:

image

Geen “verborgen” naam op de wijzerplaat en een klikdeksel (moet geschroefd zijn), lijkt mij nep :nerd_face:

• Geen swiss made op de plaat
  • Nergens is er een ‘verbogen’ Cartier in de cijfertjes terug te vinden
1 like

Alle schroeven op de kast staan een andere kant op :stuck_out_tongue:

Dat hoeft per defenitie niks te zeggen.

Nep. De massief gouden bezel die er op hoort te zitten vertoont al slijtage met daaronder gewoon metaal.

2 likes

Altijd hetzelfde verhaal…opa of oma, zolder of kast, nep of echt, net 1 minuut of 5 minuten lid…vervolgens daarna géén of 1 reactie van de topicstarter.
Nou ja…ik zeg nep…al is het de manier waarop het topic begint…en meestal eindigt :upside_down_face::wink:

5 likes

Altijd weer die skere oma’s. Ik vraag me dan af, hoe oud zijn die omaatjes nu? 45-50?

1 like

Ik sluit me aan bij alles wat hierboven gezegd is. Bovendien lijkt de bracelet niet echt mooi aan te sluiten op de kast bovendien, zit echt nog wel wat ruimte tussen.

@kloklk. Wat jammer. Maar post ook wat foto’s van die echte Cartier’s, die zien we altijd graag!

1 like

Ohw haha !!!
Niet eens gelezen.

Maar ik zeg: TOPIC KAN DICHT !!!

1 like

Nep idd.

Nep.
De bracelet klopt voor geen meter.
@pw1979 De schroeven op de kast staan ook niet op de juiste plek lijkt mij.

Als het storend is negeren. Moet lukken toch? Personen die niet veel van horloges af weten, stellen juist deze vragen. En ja, dan moet je lid worden. En ja, dan ben je een paar minuten lid als je een vraag wilt stellen. En dan hoop je op antwoorden waar je iets mee kan.

4 likes

Steeds weer vragen over echt? of niet :thinking: En allemaal in de kast gevonden bij moeders, oma etc. Dan weet je vaak al wel genoeg :grimacing:

1 like