Cartier horloge met registratienummer die niet bekend is

Hallo,

Ik kan een cartier horloge kopen (panthere ruban). Echter op de achterkant is de ingegraveerde code in 5 cijfers en 2 letters terwijl ik op internet gevonden heb dat cartier horloges een code hebben van 6 cijfers en 2 letters. Kan deze horloge nep zijn?

1 like

Looks legit: Cartier Panthere Ruban voor € 1.750 te koop van een Trusted Seller op Chrono24 zelfde als deze.

Let wel op dat waar je hem gaat kopen (Turkije) invoerrechten enzo betaald moeten worden he. Dus bovenop de verzendkosten en de 9% + € 3,00 veilingkosten ook nog 21-25% extra rekenen voor invoerrechten en inklaring.

1 like

het referentie is 2420.

Welkom op dit Forum trouwens!

Moving on…

1 like

Ziet er qua nummers wel o.k. uit volgens mij. Maar er lijkt iets niet helemaal goed te zitten aan de onderkant van de wijzerplaat. De ‘rand tussen glas en wijzerplaat lijkt daar wat uit te steken en ‘swiss made’ te bedekken. "swiss made’ zou gewoon duidelijk zichtbaar moeten zijn, en dat is het niet. Ook niet op de andere foto’s die bij de advertentie staan die je hebt gezien :wink:. Voor die prijs (plus de invoerrechten, veilingkosten en verzending) zou ik hem sowieso lekker laten schieten. Staan betere opties voor minder op C24 :point_down:

Succes verder.

1 like

ah, al 6 uur lid en nu pas een dringende vraag.

2 likes

Siii!

Wees over het algemeen voorzichtig met Catawiki. Er staat niet in de advertentie vermeld dat het horloge volledig origineel is. Redail en aftermarket lijken te zijn uitgevonden in Turkije als je naar de vele advertenties van Turkse aanbieders en hun aanbod kijkt.