Cartier? Nee!

Is dit een originele Cartier?

Dat schrift is geen Cartier schrift

1 like

:popcorn:

4 likes

Even serieus gast. Dat zie je toch zelf ook wel hier. Ik ben geen grote fan van het (echte) merk maar dit is echt het laagste van het laagste qua nep-heid. Je bent al 9 jaar lid, TL-1 en je dacht - laat ik mijn views eens wat uppen? :upside_down_face: O nog beter, dit is je eerste post in 9 jaar.

14 likes

Het is wel correct gespeld, dus enige twijfel nog hier.

18 likes

Heb je nog een betere foto van de cabochon?

3 likes

Ja, die zal uitsluitsel geven. :grin:

5 likes

O leuk. Nog van de Titanic.

2 likes

:joy::joy:

Gast? Hij is TL-1, geen gastlid!

1 like

Na 9 jaar winterslaap ben je automatisch TL-1 blijkbaar. Mijn nederige excuses. :innocent: Gaat-ie goed met de plus-size underwear business trouwens? Ik zag vanmiddag een kont voorbij komen, niet normaal meer. :wink:

1 like

Paris dial ipv Swiss dial zelfs! Die zijn altijd extra kostbaar

1 like

Beter dan dit heb ik niet. Ben overigens deelnemer geworden toen ik technische hulp (accu/condensator Seiko) nodig had. Bij opruimen (ik ga richting de negentig) kwam ik dit horloge tegen, dat ik al zo’n 40 jaar ergens had liggen. Ik meen vondst op een rommelmarkt. Vandaar mijn vraag. Origineel: prima; fake: lachen…

10 likes

Zo oud zal het niet zijn, ik schat jaren '90. Was wellicht niet de beste manier om jezelf te her-introduceren. :wink: We bespreken hier liever geen neppers, dus ik zou hem heel snel weggooien. Hier gaat niemand meer wat aan hebben.

1 like

Ik stopte daar al een paar jaar geleden mee. Covid heeft de markt veranderd.

2 likes

Als in dat iedereen leggings begon te dragen en dat dat niet past met je business model?

1 like

Neen, je moet vooruit durven te kijken.

Toch juist meer grotere modellen door Covid omdat iedereen meer at en minder bewoog?

Plus-size is waarschijnlijk niet groot genoeg.

Toen maakte ook mijn doelgroep, high-end Plus size, de move naar online.

2 likes