Cartier only (Deel 1)

Die zijn het met mij eens dat er iets is. Verder geen inhoudelijke uitspraken. Hij gaat sowieso naar Cartier zelf.
Gelukkig zit er 8 jaar garantie op!

1 like

En toch vind ik deze te groot ogen op jou pols. :wink:

Ik heb met 18 cm polsen beide gehad en vond de medium echt veel lekkerder dragen.

1 like

Het is allemaal relatief natuurlijk. De large heeft een L2L van 47.5 ongeveer, dus dat is best draagbaar voor de meeste mensen. Of je hem wat lomp of aanwezig vindt, dat is wat anders.

Ik ben ooit begonnen met een 42mm Hamilton Khaki Pilot, bijna volledig wijzerplaat. Toen vond ik dat de perfecte maat, nu vind ik het te groot. Maar zeker wel draagbaar :slight_smile:

Morgen de Medium gaan passen :partying_face: Ik voel me als een klein kind voor Sinterklaas!

4 likes

Doen! :slight_smile:

Kijk medium op een 18.5 pols.
Regel no 1. Als je geen schakels ziet vanuit deze positie is je horloge te groot.
Regel no 2. Als je meer dan 3 schakels ziet is hij weer te klein.

Nou heb ik deze regels zelf verzonnen, dus neemt u het met een korreltje zout. Ik tel bij mij 4 schakels per kant, dus je zou zeggen beste Kaan dat ding is te klein voor jou?
Regel 2 geldt niet bij de Cartier schakels, die zijn zo klein :smiley:

14 likes

Zit wat strakjes wel😬

11 likes

Medium op 17.2cm, ik denk de juiste maat.

18 likes

Het gemis van een fijnafstelling is wel groot ja. Ze hebben ook maar een maat schakel waardoor je dat niet kan verhelpen

1 like

Er zijn twee maten , te groot of te klein, dan ga ik altijd voor te groot :grin:

1 like

Ik zet meestal de thermostaat wat hoger en eet wat zouter. Dan zit hij als gegoten.

4 likes

Hier op 17cm polsje

31 likes

Blauw knal bandje

30 likes

Echt mooi.

2 likes

2 likes

:joy:

1 like

Helemaal mee eens ! Prachtig horloge in de juiste maat :ok_hand:

Die bril op je avatar dringend vervangen :grinning:

1 like

Instant verliefd! :smiley:

Dit is echt een alleskunner en heel comfortabel en licht om de pols. Ik heb dit gevoel van euforie niet meer gehad sinds mijn BB58, die zit me ook als gegoten.

Ik heb de medium naast de large gepast en ik snap dat de large lukt op alle polsen, maar voor mijn 17cm pols is de medium toch wel een klasse apart. Waanzinnig mooi!

Ik heb daarnet vlug een paar shots genomen, ik zet ze vanavond wel eens in een NA topic :slight_smile:

34 likes

Gefeliciteerd!! Geweldige aanwinst.

1 like

Van harte! Staat je top.

1 like

Dank! :slight_smile:

Hahaaa snelle actie, staat je goed! Gefeliciteerd en geniet ervan! :partying_face:

1 like