Ha, dit is de tank solo large, die is uit productie en vervangen door de must. Niet per se een verbetering, vind ik.
Wat maakt de solo beter dan de must?
Idd de Solo Large.
Makkelijkste manier om het te zien is de cabachon die groter/puntiger is bij de Must.
Kast zelf is ook ronder bij de Must
Thx voor de tip!
Geen kwestie van beter, zie hierboven. Ik vind de must veel vrouwelijker. En hij heeft geen vouwsluiting meer maar een gesp.
20cm idd, dus goed te doen voor mij
Valt mee hoor 17 cm hier
De large hoort te zitten zoals ie zit, bij een man.
De medium is best klein in het echt
Van de week deze knaller gepast. Two Tone gaat er sowieso niet komen, maar deze lag op voorraad en het ging me meer om het formaat. Toch wel positief verrast over hoe de medium om mijn pols staat… Nu nog het geld er voor vinden
Lijkt nog redelijk groot zo, wat is je polsomtrek?
zo’n 16cm!
Ah ja dan is de medium zeker een mooie maat.
Je blijft stug volhouden hè
Alleen gek dat juist die large wel te koop staat en al die mediums niet
Op 17cm is naar mijn optiek de medium wel echt de juiste maat. Bij 18.5 - 20 kan ik de large perfect snappen.
Maar voor iedereen persoonlijk uiteraard.
Vrouwen kopen ook horloges hè
De AD belde me zaterdag op dat er een medium klaar ligt voor me. Hij vroeg nog eens “je weet toch dat het de medium is he?!”. Blijkbaar zijn er nog van die mening dus
Donderdag heb ik tijd om te passen, ik ben benieuwd of ik hem meeneem of niet.
Moest wrl wennen maar ben er bijzonder happy mee en idd het zitcomfort van de band is onovertroffen.
Dit is de Large versie van 40mm
Gelukkig hangt de mate van mannelijkheid niet af van de grootte van het horloge
Ben benieuwd hoe je hem gaat vinden!
Spijtig te horen, hopelijk moet je hem niet te lang missen! Wat zei de AD? Ik veronderstel dat dit wel netjes binnen garantie zal opgelost worden
Nog 2 keer slapen…