Cartier only (Deel 1)

Het is eigenlijk het zelfde met de datejust 36 vs de 41

2 likes

Objectief als ik ben: jij kunt de Large uitstekend hebben.

1 like

Ik snap wat je zegt, maar bij de DJ vind ik t passen, dat kleine dat een 36mm heeft. Maar heb ik alleen bij 'n DJ. Kan me goed voorstellen dat 'n hoop dit te klein bij mij vinden, maar voor mij hoort 't zo bij een DJ

4 likes

Maar je hebt nu een Santos large toch?

1 like

Yep! De witte

1 like

Niks meer aan doen :+1:t2:

1 like

Haha! Beweeg ook steeds meer die kant op!

Zo zat de dj 36 bij mij, en vond ‘m nog te klein, foto’s maken het horloge groter dan ie is

8 likes

Hier mijn large blue op 17cm pols

13 likes

Snap ik wel jij draagt hier de 126234. Ik heb de 116234, die heeft oogt wat dikker door de dikkere lugs. Kijk maar eens naar de foto hieronder:

6 likes

Ik heb ze dus nu beide gepast en mijn oordeel is dit:

Voor een 17cm pols kunnen ze alletwee en is het kwestie van smaak. Ik vind de medium dan eleganter en passend bij de historie van een Santos, maar de large met 47,5mm is perfect draagbaar.

Voor een 19cm pols is de medium eerder te klein en heb je een large nodig. Als je fan bent van kleinere horloges val je dan wat tussen maten (m is 35, l is 39,7), dan zou een 37mm eigenlijk perfect zijn.

My 2 cents :blush:

4 likes

Ik ben het helemaal met je eens dat er een grote stap zit tussen de M en de L, een tussenstapje van 37mm was fijn geweest!
Ik houd het vooralsnog bij de L. Ben wel enigzins gerustgesteld door de spiegelfoto’s. Heb er nog een paar extra gemaakt, 1 vd nieuwe sub en 1 vd 41.5mm AT en die geven me ergens rust!

10 likes

Wat zitten jouw horloges strak :grimacing:

2 likes

Tja, viel me ook op. Tot een paar terug droeg ik ze los, zo los dat ze over mijn polsbot gleden. Nu heb ik ze liever zo zitten, dat ze niet glijden. Gevolg is dat 't er strak uitziet. Zo voelt 't niet. Maar heb net nog heel.wat foto’s geschoten met een paar andere om en daar ziet 't ook zo uit, hier een paar van die fotos :grimacing:

3 likes

Jij kan hem makkelijk hebben zo te zien, Large de goede keuze. Approved!

:fist_left:

2 likes

haha, thanks!

Nog maar een dagje om!

15 likes

Staat je goed hoor die large.

Boeie wat iedereen zegt. Lekker dragen wat je zelf het mooiste vindt :+1:t2::smiley:

Wel strak ja haha. Geen mega clasp afdrukken?

Draag hem niet zo strak en heb al dit. Enige nadeel van de santos (voel het verder niet)

2 likes

Best aardig!

20 likes

Mooi blauw is niet lelijk. Of wel maar dat maakt niet zo veel uit :kiss:

19 likes