Cartier only (Deel 1)

Effe opladen…

7 likes

Deze mag weer even om de pols de aankomende periode.

10 likes

Ik weet dat iedereen sinds een tijdje erg Cartier minded is. Heb even de solarbeat van de vrouw omgedaan. Mooi horloge voor haar, maar het is niet mijn stijl. Ik zou voor een mooie Santos-Dumont gaan.

10 likes

Al moet ik eerlijk toegeven dat na een uur dragen hij beter begint te bevallen :grimacing:

14 likes

35mm vs 38mm, polsomtrek 18,5-19cm.

20 likes

22 likes

Mooi toch, die blauwe wijzers! Moeilijk om echt goed op foto te vatten :slight_smile:

1 like

Yep, ze gaan er niet makkelijk op in 't blauw!

@joepb wat een prachtig horloge in de juiste maat!
Zoals hierboven geschreven, de M is ideaal voor erg dunne polsen of dames.
Een M op die pols van u had wat ‘onnozel’ klein uitgezien (zoals die DJ36 :upside_down_face: )

3 likes

Die is toch zo, zo mooi, spijtig dat ze je niet perfect zit…

1 like

Dank je!

Haha, tja, op de een of andere manier vind ik dat bij 'n DJ horen… :crazy_face:

Van de AT ‘pak’ je ze veel makkelijker!

11 likes

Ik heb zelf nog een 36 Rolex (had er drie, Inc. een DD) en zelden draag ik die nog is.
Ik had ze veel liever een mm of 2 groter gehad, ze blijft bij mij uit nostalgie maar dat is het dan ook eigenlijk…

Tja, ieder zijn ding! Ik draag ze nog graag.

1 like

Snap ik! Ik ga heel goed op de mijne. Alsof je niks om hebt. Vooral tof om i.c.m. super casual te dragen. In de zomer straks ga ik hem “rocken” met shorts and flip flops.:wink:

4 likes

Die medium staat je echt niet raar. Op die suiker na dan.

1 like

Zo op foto ziet ie prima uit. Was 'm vanmiddag even gaan passen, maar op pols irl was ie echt te klein. Alle twijfel weg!:sweat_smile:

1 like

Ik zag m donderdag ook liggen bij schaap in Maastricht. Mocht je de gewone nog eens uitgebreid willen vergelijken dan laat maar weten.

1 like