Dank je, maar is niet meer nodig! M’n twijfel is weg, gelukkig!
Staat je goed hoor!
Even polsen bij de andere Santos MC 1847 bezitters. De kroon gaat soms wat stroef om uit te trekken en dan verspringt de minutenwijzer een beetje. Uiteindelijk stoort me dit niet zo, want ik moet toch de tijd instellen, maar herkennen jullie dit? Een keer het eens gelukt is, gaat het vlot daarna.
Ik meende zoiets gelezen te hebben met het Oris caliber 400 en daar was er een truuc aan door wat aan de kroon te draaien vooraleer uit te trekken, maar ik moet dit nog wat uitproberen.
Dank je!
Ik ben achteraf blij dat ik er niet bij kon zijn🤣 anders was ik mijn tank waarschijnlijk ook kwijt geweest na een aantal glazen wijn🥂 @HanDavinci
@Brick geniet ervan!!
ehm qua het voorkomen van een verkoop;-)
ik ga echt mijn best doen de volgende keer aan te sluiten… Maastricht was een inkoppertje… helaas. (my loss)
en @HanDavinci wat is je volgende aankoop?
Ik bewaar het geld even om de stapel te gooien voor een grote aanwinst waarbij ik de DD ook ga offeren. Maar welke dat is weet ik nog niet precies.
Een Saxonia Moonphase staat bovenaan.
oei die is ook wel heel erg mooi! maar de DD eruit, doet pijn…
Ik geloof daar niks van. Ik heb er inmiddels genoeg gehad en hou mijn gouden DJ nog, tijd voor een next level.
Goede smaak zeg.
eens, het is niet je eerste DD, en die DJ is echt heel mooi!
Ja hè? Oh, je gaat zo genieten van die kwaliteit.
Op foto’s vind ik sowieso de witgouden met zwarte plaat het mooiste (die heb ik ook al vaker omgehad in Münster), maar ik wil de rose met witte plaat en de rose met zwarte plaat ook eerst in het echt voelen.
Maar…DD + Saxonia thin + Tank op de stapel is ook een hele deftige Vacheron met Geneva seal. Ik moet eerlijk toegeven dat ik dat gebied wel eng vind, dus ik ga hier lekker de tijd voor nemen. Mooie dingen!
Dat wordt wel een hele deftige dan.
Hence…de engheid.
Poeh, vet!!! Goeie keuze.
Ook dragen tussen 1e en 9e van de maand? Of enkel vanaf de 10e ?
Buy less, pay more… I like it. Ben benieuwd hoe de reis gaat verlopen. Ik heb een stuk of 8 horloges verkocht om mijn Lange 1 aan te schaffen. Het was het meer dan waard. Ben van plan nogmaals zoiets te doen