Ik doe mee met een grijzetruienshot
Weet iemand de release datum van de nieuwe tanks? Zou heel graag de zwarte willen. Maar ik zie nergens online of wanneer de release is. Of wat dit een limited?
Geen limited, maar het wordt lastig om eraan te komen.
Ik wil graag beide, zowel staal als geelgoud. Al zal die laatste niet te betalen zijn…
Stiekem hoop ik dat ze die zwarte als SolarBeat uitbrengen. Dan is mijn leven en mijn two-piece Cartier collectie compleet.
Waarom zou die lastig te krijgen zijn?
Ja dat vraag ik me ook af, waarom lastig? Ze adverteren juist dat het een betaalbare cartier zal zijn en dat het een must have zal zijn net als de rood, groen, bruin van vorig jaar.
Op solar zou wel ver zijn!
De groene blauwe en rode must waren inderdaad goed verkrijgbaar vorig jaar (not!).
Mooi man, welke ref is dit?
Nou viel mee toch? Je kon ze gewoon online bestellen via de Cartier website zelf. Sterker nog, de rode en de groene waren jn feb. nog verkrijgbaar op de site. De blauwe was trouwens wel echt heel dik (in het echt)! Op de site is die bijna lichtblauw.
Alleen in het begin toen ze nog niet boven list te koop stonden. Ik kreeg er nog korting op aangeboden maar vond ze te klein helaas.
Ik heb die kleurtjes alle 3 in december zo mee kunnen nemen.
Gelukkig weer terug van de logeerpartij. Helemaal nagekeken, getest en gezond bevonden. De stroeve start is hiermee hopelijk snel weer vergeten.

Welkom terug!
Als je die geblauwde wijzers ziet glimmen in de lentezon zullen alle zorgen snel vergeten zijn!
Deze is wel heel lekker!