Cartier only (Deel 1)

Staat je echt super. Niks meer aan doen. Het lijkt me alleen dat een simpele mouw van een trui of overhemd die bezel na een tijdje voorziet van een flinke beurt of niet?

Verder heel deftig hoor !

1 like

Dat ding krast als je er al naar kijkt. :joy:

Op de een of andere manier mag dat wel bij de santos vind ik. Als je daar gevoellig voor bent niet kopen.

Check soms die modellen van mensen die ooit een mooi horloge hebben gekocht (de santos dus) en deze 20 jaar dragen. Zo heurt het en zijn ze voor gemaakt

Tja ik vind een paar krassen op een toolwatch ook niet zo erg maar deze Santos vind ik toch wel een soort sierraad/dress watch en ik weet niet of ik het nou met je eens bent dat ze ‘mooier’ zijn als ze volledig onder de krassen zitten op bovendien het aangezicht van het horloge.

Dank je! Daarom draag ik bijna altijd korte mouwen :wink:
Hij is er denk ik wel gevoelig voor, maar tot op heden is hij nog netjes. Ben er gewoon zuinig op, maar ben niet panisch (meer) voor krasjes. Alles dragen, overal :muscle:

2 likes

Ik mag hier nu ook meedoen! Zojuist mijn nieuwe aanwinst opgehaald bij mijn AD :slightly_smiling_face:

35 likes

Tof! Gefeliciteerd!!

1 like

Classic, van harte!

1 like

Heel nice! Zit er ook naar te kijken.
Wat is jou pols maat en welke maar tank is dit small of large?

1 like

Gefeliciteerd. Top!

1 like

Erg mooi! :ok_hand: Is dit de solar versie?

1 like

Nope…

Dit is de large. Heb nog nooit mijn pols opgemeten, maar ik heb kippenpolsjes

1 like

Bedankt voor de reactie! Hij staat je goed!

1 like

Verse beurt gehad bij Tempus :ok_hand:t2: Als nieuw weer.

24 likes

Al even niet omgehad.

17 likes

Vandaag weer even de Carrée om…
Wel de twijfel om hem weg te doen

13 likes

Waarom? Is bij uitstek een horloge voor de zomer

Zin in iets nieuws
En mijn voorkeur gaat steeds vaker uit naar een van mijn andere horloges

Welke dan? Ik zie dat je voornamelijk horloges op lederen banden draagt. Dan begrijp ik het wel. Al draag ik zelf al mijn horloges op stalen banden :grin:

Nieuw horloge voor mijn vriendin. Is te groot dus moet hem even op maat laten maken. Kan op de pols mee lol

5 likes