dat is inderdaad nog de grootste vraag :’)
Gassan en SC hanteren dezelfde MSRP, maar op Schiphol haalt Gassan de BTW er af, dus ja, zeker goedkoper
Beschikbaarheid op Schiphol is de laatste tijd overigens k*t, dus vooraf iets reserveren via Uilenburgerstraat is te adviseren…
Zeker. Santos medium voor net geen 5500 euro
Ik ben op zoek naar een Tank model horloge zonder Romeinse cijfers of nummers zoals de JLC reverso.
Cartier heeft die vorig jaar uitgebracht dacht ik in rood, blauw en groen. Bestaat deze ook gewoon in rosé goud/goud zonder romeinse cijfers/nummers? Misschien een ander merk?
Die sportieve vind ik de allermooiste Cartier!
Is die van u?
Yip
Proficiat!
Ik ben echt wel heel erg “smitten” van die Cartier en die is me hier nog nooit opgevallen buiten deze post en die van 5 dagen geleden.
Heb je die al lang?
Maar alléz nu, zo’n horloge verdiend toch een toeters en bellen intro, daarom geen NA topic maar hier mag je gerust er wat over vertellen en foto’s delen!
Vertel is, al lang zin in? Of een zaakje gedaan? Kon je niet laten liggen affaire?
Spur of the moment thing? Nieuw , occasie? So many ??
Zo’n knap ding.
De mannen als de vrouwen Santos modellen zijn niet zo hot meer vrees ik. Hype is voorbij
Ach dat komt wel weer terug als men weer teleurgesteld is over Rolex
Precies, nog een upje of 32 en weg ermee
Dit model doet steeds minder pijn aan mijn ogen… Sterker nog, ik kijk er steeds verliefder naar
Voor mij de mooiste Santos.
Maar deze moet je irl passen om te begrijpen idd.
Desnoods
Blijft prachtig en na die van Tuur de mooiste.
@Kaan, waarom denk je dat? Ik zie ze toch vaak op de www fora als NA.