Oh, dat mooie Nederlandse sarcasme
Hij vraagt ook de hoofdprijs, wil je die dan heb je echt geduld nodig.
Het was meer met een knipoog bedoelt, maar jammergenoeg staan er wel best veel in het blauw hier die niet makkelijk van eigenaar willen wisselen.
Ik heb een gifzwarte tank xl in de bestelling staan, die hoop ik ergens voor de zomer hier te kunnen showen
Het probleem is, neem ik aan, dat er best nog veel mensen hier een mooie korting krijgen bij een Cartier dealer, ik bv betaal het horloge nieuw bij de dealer minder dan wat hier gevraagd wordt, dus dan moet je als verkoper iemand vinden die nergens een korting krijgt. En die zijn hier dun gezaaid want zijn meestal ‘gepokt en gemazeld’ in de horloge wereld.
Het blauw hier is echt geen referentie, op de internationale fora zie ik vaak NA’s voorbij komen. Vaak ook met heel attractieve kortingen, want daar wordt dan toch vaak naar gevraagd.
Ik voel met je mee.
Die tijd heb ik gelukkig kunnen achterlaten. Ben 3 jaar jouw senior en wens je hetzelfde toe tegen dan.
Niets boven lekker comfy kleren.
Grappige anecdote van vandaag. Wij gaan zonnepanelen leggen en heb hier al 3 vertegenwoordigers over de vloer gehad in de laatste week. De 4de vandaag stond hier in t-shirt en short. Daar hadden we het dan even over want ik loop ook zo constant rond.
Zijn uitleg en offerte was tot nu toe veruit de beste.
Best een flinke toch? Was de medium 6550 of al 6750?
- Dat is 5% erbij, dat mogen we overal verwachten denk ik… helaas!
Goed nieuws voor die ene gast die van z’n nieuwe Cartier af wil komen… o wacht
Hmm ze hadden micro adjustment moeten maken.
Ik vind de medium santos die ik heb echt heel erg mooi. Leuker nog dan een time only Rolex.
Vette historie ook
Maar ik krijg de fit niet lekker. Als het koud is heel erg los om de pols en beweegt alle kanten op. Bij warm weer zoals nu en ik zit in het zonnetje of ik ben lekker bezig met wat dingen. dan zit die perfect.
Als ik een schakel eruit haal krijg ik flinke afdrukken in de pols en dat is ook niet lekker.
Ik wil hem niet weg doen want zo mooi en echt wat anders maar dit blijft wel een dingetje voor mij waardoor ik soms twijfel
Dan is het tijd om een horloge op leren band te dragen hé. Santos is echt een mooiweerhorloge
Mijn pols varieert ook wat, maar doordat hij zo licht draagt stoort het mij niet echt. Maar ik snap je punt wel…
Vervelend hè. Ik snap niet dat ze maar één formaat schakel hebben. Bijna ieder merk heeft verschillende maten als je geen fijnafstelling in de band hebt
Je bedoelt die super scherp geprijsde?
Die is ie zo kwijt nu
Gefeliciteerd met de mooie aanwinst.
Veel te groot
Ben er niet kapot van. De normale versies ogen rustiger en stijlvoller.
Die van Tuur is de mooiste, dan die van u en dan pas deze.
Ik zag hem voorbijkomen in een Youtube unboxing vlog.
Eerste reactie was, "Wow die heeft wel wat! ".
Maar hoe meer ik ernaar kijk, hoe meer ik het toch niets vind.
Oogt veels te druk.
Teveel lagen, randen en kleuren.
1.Brushed buitenkant.
2.Gestreept blauw bezel.
3.Roman numerals.
4.Cartiers midden gedeelte