Cartier only (Deel 1)

Klopt :joy::joy::joy:
Alleen jammer dat er geen alligator bandje bij zit ipv het huidige rubberen bandje

1 like

Ja joh, ziet er niet uit. Tijd om weg te doen :grin:

1 like

Dit is voor mij de mooiste uitvoering van de Santos, veel draagplezier :muscle:t2:

1 like

Blijft relatief natuurlijk :slight_smile:

Oh jawel hoor. Alligator strap krijg je erbij :laughing::stuck_out_tongue_winking_eye:

6 likes

Ja dat klopt. Ik verplaats mij vooral in Amsterdam en Almere. En daar kom je overal Rolex tegen. Zelfs op het schoolplein.

1 like

Was antwoord mbt mojn staal/DLC
Daar zit (jelaas) de rubberen band als tweede band bij ipv de alligator

De all black Santos is nog serieus stukje stoerder. Mooi horloge

2 likes

Die staal versie met zwarte bezel is ook prachtig man! Ik moet zeggen dat het voor mij wel even wennen is zonder stalen band maar wat niet meer is kan weer komen in de toekomst!

1 like

Toch eens benieuwd hoe de Tank hier ‘ligt’. Ik overweeg er eentje aan te schaffen maar twijfel of het niet te oubollig is. Wat denken jullie?

• Ja, mooi horloge
  • Nee, dank je

0 stemmers

5 likes

Dit

2 likes

Hou jij het nu maar bij die appel van jouw

4 likes

Gewoon een erg hooi horloge. Kan perfect casual gedragen worden zeker deze solo die je hier laat zien. Staat als volgende aankoop gepland. Gisteren nog een vintage shopje binnengewandeld in padova, en even getwijfeld om een vintage zenith defy mee te nemen, maar gelukkig zit de tank te prominent in mijn gedachten…

3 likes

Je gaat tegelijkertijd onderzoeken hoe je je pielemuisje naar binnen kan laten klappen toch?

2 likes

Dit is meer jouw ding, om je “mannelijkheid” te onderstrepen?

:rofl:

Nee, dat is wel heel makkelijk.
Maar een oude vrouwen horloge gedragen door alle hippe mensen hier op t forum… Nee niks voor mij.

2 likes

Is zeker niet oud bollig

Gewoon casual chique
En met een kek bandje zelfs gewoon hip

Laatste is wat moeilijker ivm 23mm bandaanzet

10 likes

Je weet dat dat woord niet meer hetzelfde betekent als 30 jaar geleden hè?

2 likes

Couldn’t agree more!

6 likes

Simpelweg prachtig. Staat hier ook op de verlanglijst!

1 like

Cartier Rocks

17 likes