Cartier only (Deel 1)

Lekker man…

9 likes

Oeeeeei. Langzaam maar zeker komen er toch wat mensen aan de poten zagen van het merk Cartier. 🫣

1 like

Volgens mij is dat merk alleen populair de laatste tijd omdat dat andere merk niet te krijgen is.

Niet juist. Een Santos zit als gegoten, is solide maar toch elegant gemaakt. Het is gewoon top. Dat het je smaak niet is kan natuurlijk, maar dat staat los van beschikbaarheid. Wat is er overigens niet beschikbaar? Rolex sportmodellen heb ik bijna allemaal al eens gehad en een Cartier heeft echt weer een nieuw gevoel van enthousiasme gebracht.

3 likes

Dit forum is niet leidend hè
De meeste premium horloge kopers zitten niet op dit forum :wink:

2 likes

Onzin. Ik heb ze beide, en de Santos staat hoog op de “gaat nooit meer weg” lijst. Gewoon een mooi gemaakte klassieker die perfect draagbaar is op elk moment. Pak of zwembroek, Santos is altijd goed.

7 likes

Denk dat er weinig modellen zo herkenbaar zijn voor de niet-liefhebber, naast Rolex uiteraard.

Qua status en merkbeleving echt wel een grote jongen, en niet sinds kort.

2 likes

En meer straatroof proof, en ik denk dat steeds meer mensen Rolex moe worden door het flipper gebeuren en wachtlijst idioterie

1 like

Ps ik ben op dit moment Rolex only moe :yawning_face:

1 like

Ik zou me met een Santos om niet minder op m’n hoede voelen dan met een Rolex.

Toch wel een hele herkenbare premium toch?

Zonder gehinderd te worden door ervaring zou m’n educated guess zijn dat je met bijvoorbeeld een IWC wat meer onder de radar bent voor een impulsieve straatroof.

Kenners en planners doe je uiteraard weinig tegen behalve niet dragen. Maar daar heb je ze niet voor.

Aan de andere kant, zelfs m’n Seiko Darth Vader is bijna van m’n pols gerukt op de Zeedijk.

1 like

Santos Sunday!

12 likes

4 likes

Ik zeg: zeer stijlvol

Ik ben weer helemaal om!!! Cartier santos is nu de eerste op de NA lijstje, krijg er geen genoeg van.

2 likes

Hi Oni laat me graag upgraden, wat is de hedendaagse betekenis van het woord?

Dit. En ook gewoon niet mooi.
De Santos Medium daarentegen, is niet oubollig maar gewoon tijdloos. :star_struck::star_struck::star_struck:

1 like

Herkenbaar & uitstekend verwoord :ok_hand:

Zo’n hip … eh gers ding.

10 likes

Sla je slag in het blauw :stuck_out_tongue_winking_eye:

Al die lovende woorden hier. Straks wil ik hem niet meer weg doen :joy:

1 like

Nee ik hou me heel ff rustig, heb teveel gekocht afgelopen maand.

1 like

Daar ga je ongetwijfeld ook spijt van krijgen :wink: