Via de website is het overigens wel mogelijk om blauw rund erbij te nemen in plaats van bruin.
Toch niet voor gekozen omdat het wat minder makkelijk ging qua prijs onderhandeling
Via de website is het overigens wel mogelijk om blauw rund erbij te nemen in plaats van bruin.
Toch niet voor gekozen omdat het wat minder makkelijk ging qua prijs onderhandeling
En nu lekker blauw én bruin; nog beter!
Nieuw is de small €2.410 en de large €2.530. De kleinste variant zal je hier waarschijnlijk weinig in het blauw gaan vinden ben ik bang . Op de site van Steiner staan ongedragen Tanks ook regelmatig met de kop eraf. Zou het eigenlijk mogelijk zijn om over de prijs te onderhandelen bij een Cartier boutique, of hebben zij zich te houden aan afgesproken prijzen vanuit Cartier? Iemand hier ervaring mee?
Eens geprobeerd!
Bij aankoop van 2x een Cartier ‘Love Bracelet’ a 6000,- per stuk kon er zeker iets van korting af.
Maar zeer minimaal.
In een boutique hè, korting vragen is niet chique
@LeftLiner Snap ik
, maar onder het motto van “Never buy a new watch at retail” moet ik het toch proberen. Mijn moeder is van plan om aankomend jaar een geelgouden Tank Solo (perse bij de boutique
) te kopen en ik zit eigenlijk al een tijdje te loeren naar de uitvoering die Han heeft, dus ik wil eigenlijk van deze situatie gebruik gaan maken om wat van de prijs af te doen. Misschien dat ze wel moeilijk doen over korting, maar kunnen ze wel een extra bandje o.i.d erbij doen. Zou ik ook geen problemen mee hebben
.
Iets weggeven onder het mom van ‘gooide’ zullen ze eerder geneigd zijn te doen.
Maar het blijft wel een dingetje bij een boutique
Schitterend!
Dat van die klant kan ik mij helemaal voorstellen. Knap stuk werk !
Nu nog een mooie kroon ipv die met een blauw steentje er in. Dit is overigens mijn zeer persoonlijke mening.
Lijkt me een hele goede omschrijving.
Ga je mond spoelen!
Die saffier in de kroon is juist één van de kenmerkende stijl kenmerken van een Cartier.
Maar uiteraard respecteer ik je mening.
De meeste kronen hebben geen saffier maar een spinel. Lijkt veel op elkaar
Ook prima? Ik vind het haar veel beter staan . Vind het te klein om jouw pols
Me too
Vind ik niet. Grote Cartiers zijn ordinair. Net zoals dat Panerais groot horen te zijn, horen Cartiers klein te zijn.
Hmm ik hou het blauwe gedeelte wel gewoon in de gaten. Veel 2e hands aanbod wat ik voorbij zie komen is allemaal “must de Cartier” en dat wil ik niet.
Uiteindelijk ergens vóór zomer een mooie Cartier Solo op zwart leer kopen
Ook prima. Ik vind dat horen bij een Tank. Zo dragen mannen hem al 103 jaar.
Als ik ordinair wil zijn trek ik een korte broek aan en sla ik mijn 18238 om.
Het zit hem in het schoeisel. Met witte sokken en slippers zou het ordinair zijn, maar met een paar nette gympen eindbaas💪. Ik zie mezelf zo wel lopen over een jaar of 6.