Tuurlijk door Cartier! Maar dit uurwerk hebben ze geoptimaliseerd, het schijnt maar één keer per zeven jaar te hoeven.
Ik laat nu een blauwe croco maken na het zien van deze foto:
In die deployment clasp passen alleen OEM en custom banden dus.
Tuurlijk door Cartier! Maar dit uurwerk hebben ze geoptimaliseerd, het schijnt maar één keer per zeven jaar te hoeven.
Ik laat nu een blauwe croco maken na het zien van deze foto:
In die deployment clasp passen alleen OEM en custom banden dus.
Specs?
Dat wist ik niet! Dan valt zo’n batterijwissel bij Cartier wel mee.
Ik laat nu een blauwe croco maken na het zien van deze foto
Mooi bandje hoor, lekker glossy! Waar laat je hem maken, als ik vragen mag?
Ah zie het al die uit het blauw
Mooie aanwinst!
De bandaanzet is 19.5mm toch?
Gewoon 20!
Aah mooi. Heb er laatst ook naar gekeken en las toen op een aantal fora dat het 19.5mm is. Was voor mij een showstopper. 20mm biedt veel meer mogelijkheden. Ben benieuwd naar de nieuwe banden.
Nieuw record?
Als het een WSTA0028 [ ref. 3169 ] is dan is de ruimte tussen de beugels volgens Cartier 20,5 mm. Maar de meeste 20 mm banden vallen toch iets breder uit en zal het niet opvallen.
In de technische info van Cartier staat 44 maanden met een 315 batterij, ze zijn wel bezig met speciale batterijen die nog langer mee gaan maar dat is voor de 315 nog niet van toepassing
Cute couple you are.
Posh
Raar eigenlijk dat Cartier bij deze Santos naast de stalen band een bruin lederen bandje levert terwijl in mijn ogen de blauwe band zo mooi de wijzers en het saffiertje in de kroon ophaalt…
En je stappers
Dat vindt iedereen maar als ze die er standaard bij doen koopt er niemand meer een Cartier bandje voor ernaast.
Eèèècht niet althans op de fotos niet!
En die blauwe is natuurlijk waanzinnig mooi, helemaal in combi met die blauwe Floris van Bommels (?), maar die bruine is abfab op deze Cartier.
Dat ziet er cool uit
@HanDavinci - even een vraagje :). Heb jij die Tank nieuw gehaald of tweedehands en indien het laatste, scheelt dat nou veel in prijs.
Wil er ook een voor de verjaardag van mijn vriendin halen volgend jaar, waarbij nieuwe en tweedehands allebei een optie zijn :).
Ik heb hem hier uit het blauwe gedeelte geplukt.
Ik heb geen idee wat ze nieuw kosten! Deze stond erop voor 1550.
Damn son. Goeie deal! Ik ga het blauw weer goed in de gaten houden.
Vet horloge :D! Mijn vriendin wil er ook zo een, in de kleine maat. Weet niet of welke maat die van jou is, maar geniet ervan. Top horloge.
Op papier 27x35mm. Dit is een Tank Solo L:
Ik kan de XL ook wel hebben, maar dat vind ik bij een Cartier vulgair. De Constellation van mijn vriendin draagt groter, maar die vind ik weer te klein bij mij en deze niet, want Tank. Ik snap mezelf soms niet.
Haar staat de L ook prima, omdat ze klein vallen. Maar 5.5mm dik!