Cartier only (Deel 1)

Een kleine correctie :grin:

2 likes

De mijne is ook kras vrij :wink::wink::wink::wink::wink: en
goedkoop

1 like

En zonder “lelijke” bruine band en vouwsluiting… :wink: :grin:

1 like

Voor 400 euro heb je die ook met blauwe band. Ebay :wink:

10 likes

14 likes

Welke is het geworden?

1 like

26 likes

Foto van een paar dagen geleden, samen met Mevrouw Niglo. :blush:

Die van haar had ze snel uit de mottenballen getrokken om met mij samen mijn NA (dank aan @royke74 :wink:) te showen. Ze had hem niet gelijk gezet…:grimacing:

14 likes

Mooi horloge!

1 like

Ook prachtig :star_struck: Hele mooie set zeg!

1 like

Dank je! Het grappige is dat zij die van haar al jaren heeft. Ze gebruikt hem ook rustig als beater horloge en draagt hem gewoon bij alles, van verhuizing t/m, avondje uit. Ik ben van origine meer een Rolex man- en nog steeds- maar ik begon dat Cartier model langzaamaan steeds mooier te vinden. Ik hou van goud, dus dat moest wel in de mijne verwerkt zijn. En toen stond daar die van jou te koop… Ik vond de Santos in two tone eigenlijk nog mooier, maar die kon ik alleen in de juiste staat in quartz vinden. Dus deze geworden en heel blij mee. :blush::+1:

1 like

14 likes

Ik doe ook even mee :sunglasses::sweat_smile:

14 likes

Nice! Bevalt zo’n tank je een beetje?

1 like

Al een hele middag en avond. :ok_hand:t2:

IMG_20200718_200807_765

16 likes

super strak … :ok_hand: Eenvoud is het kenmerk van het ware

1 like

Het antwoord zit hem in je verhaal

1 like

Staat ook nog op mijn wishlist. Ik ben een keertje met Photoshop aan de gang geweest, om voor de grap eens te kijken wat voor banden hem goed staan.

Op donkerbruin alligator is hij ook heel vet:

Of blauw:

Neem anders ook eens een kijkje op dit insta account, die heeft echt alle kleuren van de regenboog een keer op een tank geslingerd:

Het enige wat mij weerhoudt om een tank te kopen is dat hij volgens mij echt heel snel krast :point_up: . Maar ja, een horloge is er om gedragen te worden :man_shrugging: . Ben je trouwens van plan om de batterijtjes door Cartier te laten vervangen, of gewoon bij de plaatselijke juwelier?

2 likes

Prachtig !

2 likes