Een mooie Tank Solo om de pols vandaag! Alleen gaat dit mooie pareltje mijn collectie verlaten om ruimte te maken voor een santos dumont…
En dat wilde je ons even laten weten, omdat je geen rechten hebt om een verkooptopic aan te maken? Niemand die het doorheeft hoor!
Smerige sluikreclame
Als ik jouw foto vergroot op ware grootte zie ik toch echt een afgeragd horloge.
Hoe krijg je zulke diepe krassen en butsen op je horloge? Draag je het horloge tijdens lichamelijk zwaar werk?
Daarnaast zit er speling op het bandje en de lugs, je ziet namelijk de pushpins zitten bij zowel de boven- als onderkant.
Ik hoop dat je 'm voor een (zeer) scherpe prijs hebt kunnen kopen.
Heb zelf veel last van epilepsie, vandaar…
Ohhhh, en toch alweer in de verkoop zie ik… zonde! Toch niet wat je er van verwacht had?
Jaaaaa i know… vind 'm prachtig maar…
Draag 'm niet veel, ben bang dat ie beschadigd
Hij is te delicaat voor me te dressy voor mijn levensstijl
Wel mooi dat je er eerlijk over bent. Maar als je vaak last hebt van een aanval, kan je dan niet beter een G-shock dragen?
Een mechanisch horloge lijkt me al helemaal ondoenlijk. Gezien de schade van de Cartier Tank aan de buitenkant lijkt het horloge behoorlijke klappen te maken elke keer.
Oh jammer zeg, dat was van korte duur.
Hij is wel heel gaaf! Ik heb een voorkeur voor de blauwe , maar deze is ook erg mooi.
Nee natuurlijk niet, het is al erg zat dat hij daar last van heeft en buiten dat zou ik proberen om zoveel mogelijk te genieten van al het moois! Dus lekker de Cartier om (mits mogelijk).
Doe een bod zou ik zeggen
Bekrast dat gepolijste gedeelte van de kast erg snel? Ik ben mij namelijk een beetje aan het oriënteren voor een tank solo of een santos, maar omdat beide horloges voor een gedeelte gepolijst zijn ben ik bang dat het binnen de kortste keren onder de krassen zit.
Ik heb hem nu een maand of 8 en is nog krasvrij.
Maar er zal eerder een kras te zien zijn als bij een Submariner.
Die van @Boetje is nog krasvrij, bij die van mij zitten er wel wat kleine krasjes op. Deze is overigens ook wel alweer bijna twee jaar oud. Ik heb het horloge nu voor de derde maal (I know…) en elke keer lukte het me niet om het geheel krasvrij te houden dus ja, het is best gevoelig.
Toch vallen de krasjes nauwelijks op als je er van een afstandje naar kijkt.
Dit is nou echt het schoolvoorbeeld van een horloge waarvan ik heel erg hoop dat hij tegen valt in het echt maar dondersgoed weet dat als ik er één probeer dat ik direct verkocht ben.