Cartier only (Deel 1)

Om het even voor iedereen duidelijk te houden: @SuperC dacht even dat @zupermeister mijn Cartier op zn foto had staan. Maar dat is niet zo. We hebben d’r gewoon allebei eentje…

:slight_smile:

2 likes

Ik snap de verwarring op het moment dat dit model op het forum in aantal verdrievoudigd binnen een paar dagen. :grin:

2 likes

:joy:

1 like

Dat is dus de medium Santos? En de Explorer is 39 mm, juist? Zou zeggen dat beide horloges dus min of meer even groot ogen. “Damesmodel”, mijn r**t!

2 likes

Klopt

En

Klopt

De Santos draagt wel iets kleiner maar inderdaad niet veel. Komt vooral door de kast van de Santos die een stuk dunner is/aanvoelt. Het is natuurlijk ook een eleganter horloge en ik durf wel te zeggen dat als een Explorer je goed past, dan de medium Santos zeker ook.

1 like

Wat ligt ie er weer lekker bij

11 likes

Een voorganger van 29mm

5 likes

Hoera! Krijg zojuist bericht dat het kroko blauwe bandje voor mijn Cartier morgen wordt verzonden. Dus over enkele dagen weer wat nieuwe foto’s…:wink:

6 likes

Nice!

9 likes

Blijft wennen zo in het geel/blauw

:slightly_smiling_face:

13 likes

Vandaag m’n nieuwe bandje binnen.

Past heel mooi bij de Cartier met z’n geblauwde wijzers en de saffier in de kroon.

Thx @Boetje voor de inspirerende foto’s :wink: en thx @Horloge24 voor het bestellen en leveren van het originele Cartier bandje!

19 likes

Staat hem heel mooi!

1 like

Staat prachtig :grinning:, hiervan heb je zeker meer plezier dan het goedkopere alternatief.

1 like

19 likes

Zomers Cartier plaatje.
Ik was erg fan van dit model. Toen dat bekoelde heb ik hem verkocht.
Nu wel behoorlijk spijt van.

6 likes

Duit in het zakje.

18 likes

Gewoon erg fraai deze🤩

1 like

Wat een beauty!:heart_eyes:

Automaat of quartz?

Quartz, de W20011C4.

1 like