Om het even voor iedereen duidelijk te houden: @SuperC dacht even dat @zupermeister mijn Cartier op zn foto had staan. Maar dat is niet zo. We hebben d’r gewoon allebei eentje…
Ik snap de verwarring op het moment dat dit model op het forum in aantal verdrievoudigd binnen een paar dagen.
Dat is dus de medium Santos? En de Explorer is 39 mm, juist? Zou zeggen dat beide horloges dus min of meer even groot ogen. “Damesmodel”, mijn r**t!
Klopt
En
Klopt
De Santos draagt wel iets kleiner maar inderdaad niet veel. Komt vooral door de kast van de Santos die een stuk dunner is/aanvoelt. Het is natuurlijk ook een eleganter horloge en ik durf wel te zeggen dat als een Explorer je goed past, dan de medium Santos zeker ook.
Hoera! Krijg zojuist bericht dat het kroko blauwe bandje voor mijn Cartier morgen wordt verzonden. Dus over enkele dagen weer wat nieuwe foto’s…
Nice!
Vandaag m’n nieuwe bandje binnen.
Past heel mooi bij de Cartier met z’n geblauwde wijzers en de saffier in de kroon.
Thx @Boetje voor de inspirerende foto’s en thx @Horloge24 voor het bestellen en leveren van het originele Cartier bandje!
Staat hem heel mooi!
Staat prachtig , hiervan heb je zeker meer plezier dan het goedkopere alternatief.
Zomers Cartier plaatje.
Ik was erg fan van dit model. Toen dat bekoelde heb ik hem verkocht.
Nu wel behoorlijk spijt van.
Gewoon erg fraai deze🤩
Wat een beauty!
Automaat of quartz?
Quartz, de W20011C4.